Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از وبدا، محمدحسین حیدری، مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته، در سفر یک روزه خود به سمنان، از شبکه بهداشتی و درمانی شهرستان گرمسار، بیمارستان معتمدی گرمسار، مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان و از پروژه در دست احداث مرکز روان، بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدیدها، دکتر دانایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، گوهری، معاون درمان و جمعی از مدیران ستادی و دانشگاهی نیز حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این سفر، مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت و هیات همراه، ضمن حضور در بیمارستان معتمدی گرمسار، از بخش های اورژانس، دیالیز، جراحی مردان، آی سی یو و سی سی یو بازدید و با بیماران، همراهان بیمار و پرسنل گفت‌وگو کرد.

حیدری همچنین، با حضور در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان، از بخش های دیالیز، اورژانس داخلی و اورژانس جراحی این مرکز بازدید کرد.

وی، ضمن بازدید از بخش های این مرکز، روند ارائه خدمات درمانی به بیماران و مراجعین به بخش های اورژانس را مورد بررسی قرار داد و از بیماران بستری در این مرکز عیادت کرد.

مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه این بازدیدها بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور، فعالیت و کار در حوزه بهداشتی و درمانی و ارائه خدمات به مردم در صورتی مقدور است که همراه با عشق و علاقه باشد.

وی ادامه داد: در این بازدیدها علاوه بر موشکافی نقاط ضعف، باید به نقاط قوت نیز توجه کرده و وضعیت حال را نسبت به گذشته بررسی کنیم.

گفتنی است، در پایان این سفر یک روزه، نشستی با حضور مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، معاون درمان و جمعی از مدیران ستادی دانشگاه در ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در این نشست دانائی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان به بیان گزارشی از وضعیت مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه پرداخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیان کرد: بنده و معاونینم به صورت هفتگی از بیمارستان ‌های تحت پوشش دانشگاه به صورت سرزده بازدید می کنیم و ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت موجود در این مراکز، به بررسی و رفع این مسائل می پردازیم.

حیدری در جمع بندی بازدید یک روزه خود از مراکز درمانی دانشگاه ضمن ارزیابی مثبت از بازدیدهای به عمل آمده، از نحوه انجام خدمات و رعایت دستورالعمل های وزارت بهداشت در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ابراز رضایت کرد.

انتهای پیام/

188 / 188 مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت محمدحسین حیدری مراکز درمانی سمنان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمدحسین حیدری مراکز درمانی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در این بازدید از کارگاههای فنی و حرفه‌ای مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات درکنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظرگرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

حسن عباسی افزود: آموزشهای فنی و حرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب و کار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

در این بازدید، هیمن هرمزیاری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان مهاباد گزارشی از فعالیتها و عملکرد این مرکز را ارائه کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد