Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:45:04 GMT

رسانه‌ها در پدافند غیرعامل نقشی اساسی و کلیدی دارند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۰۹۱۷

رسانه‌ها در پدافند غیرعامل نقشی اساسی و کلیدی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر آقایی امروز در جمع خبرنگاران گفت: هفته پدافند غیرعامل فرصتی است که بتوانیم با برگزاری برنامه‌های متنوع و فراگیر، دستاوردهای پدافند غیرعامل را در بین اقشار مختلف جامعه معرفی کنیم.

او ادامه داد: برای تحقق اهداف پدافند غیرعامل لازم است که از با عبور از مسائل تئوری، اقدامات عملی انجام دهیم تا به مصونیت در زیرساخت‌های اساسی دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پدافندغیرعامل آذربایجان شرقی با بیان اینکه اقدامات پدافند غیرعامل فرادولتی و فراجناحی است، افزود: دشمن در حال حاضر با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای می‌خواهد به اهداف شوم خود دست یابد و لازم است که رسانه‌های ما در این مورد هوشیار باشند.

او اعلام کرد: صیانت از جان و مال مردم، حفاظت از زیرساخت‌های اساسی و حفاظت از نظام مدیریتی و حاکمیتی کشور رسالت اصلی پدافند غیرعامل است که رسانه‌ها می‌توانند در تحقق‌شان یاری‌گر باشند.

آقایی با بیان اینکه برای هفته پدافند غیرعامل برنامه‌های متنوعی در سطح استان تدارک دیده شده است، تشریح کرد: پیاده‌روی خانوادگی، تبلیغات محیطی، حضور مربیان پدافند غیرعامل در مدارس و ارگان‌های دولتی از جمله برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

کد خبر 4758208

منبع: مهر

کلیدواژه: پدافند غیرعامل اصحاب رسانه نفوذ دشمن اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر ایلام بارش باران مرز مهران سانحه تصادف گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان شهرکرد مشهد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم قاتل محمودرضا جعفر آقایی تایید شد

به گزارش خبرآنلاین، رئیس کل دادگستری استان سمنان از تأئید حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی مرحوم محمودرضا جعفر آقایی در دیوان عالی کشور خبر داد.

میزان در خبری نوشت: حجت الاسلام و المسلمین اکبری گفت: شهریورماه سال گذشته آخرین مظنون به قتل وکیل شاهرودی در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و مظنون دستگیر شده به قتل مرحوم محمودرضا جعفر آقایی اعتراف و در جریان مراحل رسیدگی پرونده برای رسیدگی به اعتراض متهمان به دیوان عالی کشور ارسال شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: در نهایت دیوان عالی کشور با رد اعتراض و فرجام خواهی مباشر، آمر و معاونان در قتل، دادنامه صادره از شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان سمنان مستقر در شاهرود را عیناً تایید و ابرام کرد.

وی تصریح کرد: مباشر قتل به قصاص و معاونین به تحمل ۲۵ سال حبس محکوم شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری در خاتمه تاکید کرد: دستگاه قضایی استان سمنان در مسیر حفظ و اجرای نظم عمومی در جامعه بدون مماشات، عبرت‌آموز و البته بازدارنده رفتار می‌کند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902038

دیگر خبرها

  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • شوراهای شهر و روستا نقشی اساسی و مهمی در کشور دارند
  • لزوم توجه به رویکردهای اساسی برای تفکیک زباله از مبدا
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • حکم قاتل محمودرضا جعفر آقایی تایید شد
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • اساسی‌ترین کار هر جامعه تعلیم‌ و تربیت است
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است