Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@14:37:14 GMT

صرف وقت برای برجام فرصت‌سوزی بود

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۰۹۹۷

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: صرف توان کشور برای برجام از سوی آقای روحانی یک فرصت‌سوزی بود و اگر ما این وقت را صرف تولید داخل می‌کردیم، امروز به اقتصاد بدون نفت دست یافته بودیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اظهارات اخیر معاون اول رئیس‌جمهور مبنی بر تأیید لوایح مرتبط با fatf از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: آقای روحانی و دولت انرژی و وقت کشور را بر سر برجام گذاشتند و وقت‌کشی کردند و این کار آنها یک فرصت‌سوزی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اگر دولت آقای روحانی انرژی و وقتی که بر سر برجام گذاشت، صرف رونق تولید داخل می‌کرد، ما امروز به اقتصاد بدون نفت دست پیدا می‌‌کردیم و بسیاری از مشکلات ما حل می‌شد.    نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برجام را بر ما تحمیل کردند و هیچ فایده‌ای هم برای ما نداشت بلکه هزینه‌هایی هم برای ما بیشتر شد. مشکلات بیشتر و تهدیدات نیز حادتر شد و نه اینکه برای ما فایده‌ای نداشت بلکه باعث بروز این مشکلات شد. علت اصرار دولت بر تصویب لوایح مرتبط با fatf این است که اقتصاددانان دولت، اقتصاددانان لیبرال و غرب‌زده هستند و نظریه و موضوع عرضه و تقاضا را در بازار دنبال می‌کنند و با توجه به اینکه ما در تحریم به سر می‌بریم، با این رویه نمی‌توان اقتصاد و بازار کشور را اداره کرد.   وی افزود: ما در بودجه سال جاری 14 میلیارد دلار را برای تأمین کالاهای اساسی تخصیص دادیم، کدام روستایی از این کالاهای اساسی یک کیلو برنج یا گوشت خریده، به من نشان دهید. ما معتقد بودیم که باید اقلام ضروری از طریق سیستم کوپنی به دست مردم برسد تا همه شهروندان از این 14 میلیارد دلار بهره ببرند، اما این کار انجام نشد.    نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هر روز می‌بینیم که یک معاون وزیر و مسئول دیگری به زندان می‌رود، پس این نشان می‌دهد که فساد در کار وجود دارد.    قاضی‌پور گفت: آزموده را آزمودن خطاست. 25 سال از مرداد 32 تا سال 57 مملکت تماما دراختیار آمریکایی‌ها بود و ما در این 25 سال هیچ پیشرفتی نداشتیم.    منبع: تسنیم  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری عصر دوشنبه در شورای اداری بخش سنگر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک روز شوراها، هفته کار و کارگر و معلم اظهار کرد: شورا و مسوولان محلی در سطح روستاها منشا کارهای بسیار خوبی شده اند.

وی با اشاره به هفته معلم آثار شهید مرتضی مطهری را ذخیره ای برای نظام آموزشی عنوان کرد و افزود: جوانان امروز باید از شهید مطهری الگو گرفته و مطالب ارزشمند وی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

عاشوری با تاکید بر اینکه معلمان باید ابعاد شخصیتی شهید مطهری را به نسل جوان منتقل کنند، ادامه داد: تعلیم و تربیت صحیح فرزندان می تواند نقش زیادی در رشد و بالندگی جامعه داشته باشد.

فرماندار رشت با بیان اینکه خدمتگزاری به مردم بالاترین افتخار برای مدیران نظام اسلامی است، اضافه کرد: قبول مسوولیت در این نظام که بر پایه خون شهیدان استوار شده، کار بسیار دشواری است.

وی با اشاره به اینکه بخش سنگر وسیع و دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیاری است، تصریح کرد: از این پتانسیل ها باید در راستای توسعه و آبادانی شهرستان استفاده کرد.

عاشوری با قدردانی از تلاش های بخشدار پیشین سنگر تغییر و تحول ها را امری طبیعی دانست و گفت: بخشدار به عنوان نماینده سیاسی دولت مسوولیت حاکمیتی از طرف نظام و دولت دارد که علاوه بر هماهنگی امور باید برای رفع مشکلات منطقه تلاش کند.

فرماندار رشت تصریح کرد: هدف از تغییرات مدیریتی استفاده از نیروهای جوان و تازه نفسی است که می‌تواند انرژی جدیدی را به مجموعه‌ها وارد کند و این ذات تغییر و تحول است.

عاشوری با اشاره به اینکه فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است، گفت: مدیران در راستای گره گشایی و رفع مشکلات مردم گام بردارند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات «حسین محبتی» تجلیل و «مصطفی داداش زاده» به عنوان سرپرست بخشداری سنگر معرفی شد.

کد خبر 6092449

دیگر خبرها

  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق