Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه «خلبانان و کارشناسان ما با همکاری کارشناسان فنی صنعت هوایی در ساخت هواپیمای یاسین تلاش کردند»، افزود: بحمدالله این جت آموزشی با موفقیت پرواز آزمایشی را انجام داد و ان‌شاءالله در آینده نزدیک خط تولید آن کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، «امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده»، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به پیشرفت‌های متعددی که در صنعت هوایی صورت گرفته است، گفت: ما در صنعت هوایی حرکت بسیار خوبی را برای رشد و توسعه فناوری هوایی آغاز کرده‌ایم که ساخت جنگنده «کوثر» و جت آموزشی «یاسین» نمونه‌هایی از این پیشرفت‌ها محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قطعاً در آینده شاهد موفقیت‌هایی بزرگتر خواهیم بود؛ چراکه راه برای ما باز شده است و دیگر هیچ مانعی برای پیشرفت و تعالی در حوزه فناوری هوایی برای ما وجود ندارد و این حرکت رو به جلو به طور مستمر ادامه خواهد یافت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه «تحریم‌های ظالمانه انگیزه ما را بالاتر می‌برد»، گفت: دشمنان بدانند که تحریم‌های ظالمانه هیچ مانعی در مسیر پیشرفت ما ایجاد نخواهد کرد و در واقع حرکت ما را در مسیر پیشرفت تسریع می‌بخشد.

وی با اشاره به اینکه «خلبانان و کارشناسان ما با همکاری کارشناسان فنی صنعت هوایی در ساخت هواپیمای یاسین تلاش کردند»، افزود: بحمدالله این جت آموزشی با موفقیت پرواز آزمایشی را انجام داد و ان‌شاءالله در آینده نزدیک خط تولید آن کار خود را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: پیام استاندار گیلان به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزاری پانزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری در اهواز

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران رشد و توسعه روابط عمومی صنعت فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمایش‌های قبل عملیات تاریخی «استارلاینر» با موفقیت اجرا شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اسپیس، شرکت بوئینگ نخستین ماموریت استارلاینر خود را در تاریخ ششم ماه می‌سال جاری و کمتر از ده روز دیگر در یک پرواز آزمایشی حیاتی برای ناسا به فضا پرتاب می‌کند تا نشان دهد کپسول فضایی تجاری خود برای انتقال خدمه این سازمان به ایستگاه فضایی بین‌المللی آماده است.

آزمایش پرواز خدمه استارلاینر در یک ماموریت یک هفته‌ای از مجتمع پرتاب فضایی ۴۱ ایستگاه نیروی فضایی کیپ کاناورال در فلوریدا راه اندازی می‌شود. 

مقامات آژانس ناسا ساعاتی پس از پایان تمرین گفتند، بوچ ویلمور و سونی ویلیامز فضانوردان ناسا در این ماموریت تاریخی آزمایش حیاتی لباس را قبل از پرتاب به پایان رسانده‌اند.

آنها در یک پست وبلاگی در روز جمعه نوشتند: ویلمور و ویلیامز یک سری از نقاط عطف روز پرتاب را از جمله هماهنگ‌سازی، کار در شبیه‌ساز عرشه پرواز و کار کردن با همان نرم‌افزاری که در حین پرتاب استفاده می‌شود را عملیاتی کرده و اکنون همه چیز آماده شروع این پرتاب تاریخی است.

این تمرین در مرکز فضایی کندی ناسا در اورلاندو، فلوریدا انجام شد و شامل یک روند شمارش معکوس با فضاپیمای استارلاینر بود که بالای موشک اطلس‌وی قرار دارد و آن را به ایستگاه فضایی بین‌المللی می‌رساند.

نخستین مأموریت استارلاینر با فضانوردان، با هدف صدور گواهینامه این فضاپیما برای ماموریت‌های شش ماهه به ایستگاه فضایی بین المللی که ممکن است از سال ۲۰۲۵ آغاز شود، صورت می‌گیرد.

بوچ ویلمور، فرمانده آزمایش پرواز خدمه بوئینگ استارلاینر و خلبان سونیتا ویلیامز، جت مافوق صوت T-۳۸ ناسا را پس از یک پرواز کوتاه از میدان الینگتون در هیوستون در نزدیکی مرکز فضایی جانسون، در تأسیسات پرتاب و فرود مرکز فضایی فرود آوردند.

مأموریت یک هفته‌ای فضانوردان به ایستگاه فضایی بین‌المللی، آخرین سفر آزمایشی برای استارلاینر بوئینگ است تا ثابت کند برای پرواز‌های عملیاتی خدمه ناسا آماده است. در پایان ماموریت، استارلاینر با چتر به زمین و در جنوب غربی ایالات متحده فرود می‌آید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • آزمایش‌های قبل عملیات تاریخی «استارلاینر» با موفقیت اجرا شد
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • پیش تولید « پایتخت ۷ » آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش‌تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه