Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته مایکروسافت هکر‌های روسی در گروهی موسوم به استرانسیوم (Strontium) در آستانه بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۰ در توکیو ژاپن، سازمان‌های ورزشی و مقامات ضد دوپینگ را هدف قرار می‌دهند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  استرانسیوم که با نام Party Bear یا APT۲۸ نیز شناخته می‌شود، اغلب از دامنه‌های کاذب مایکروسافت برای اجرای حملات خود استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها از روش‌هایی مثل ارسال ایمیل‌های جعلی استفاده می‌کنند که معمولا از منابع مورد اعتماد فرستاده می‌شود.

تلاش برای استفاده از چندین رمز عبور رایج برای نفوذ به حساب‌ها و سوءاستفاده از نقاط ضعف در سیستم عامل نیز از دیگر کارهاست.

مایکروسافت در این باره اعلام کرد تعدادی از این حملات موفقیت آمیز بوده و تعداد زیادی خیر. مایکروسافت به تمامی مشتریانی که در این حملات هدف قرار گرفته اند آگاهی داده و با کسانی که در جهت کمک به ما در جهت تأمین اعتبار یا سیستم‌های به خطر افتاده کمک کرده اند همکاری کرده است.

حملات سایبری ۱۶ سازمان در سه قاره پس از ۱۶ سپتامبر آغاز شد زمانی که آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA) از ممنوعیت ورزشکاران روسی از تمامی رویداد‌های مهم ورزشی خبر داد. این ممنوعیت می‌تواند شامل بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ و جام جهانی ۲۰۲۲ باشد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مایکروسافت هکر المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره قطر بامداد یکشنبه از حملات هوایی شدید اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

الجزیره گزارش داد که شهرک‌های «مارون الرأس»، «طیرحرفا» در جنوب لبنان ۶ مرتبه هدف حمله هوایی اسرائیل قرار گرفت.

شبکه خبری المیادین نیز تأیید کرد که جنگنده‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی دو روستای «مارون الراس» و «طیرحرفا» در جنوب لبنان را چندین نوبت هدف بمباران هوایی قرار دادند.

گفتنی است که اسرائیل برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های اسرائیلی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6090475

دیگر خبرها

  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • دلار آزاد به دامنه ۵۰ هزار تومان سقوط کرد
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!
  • سیاره مشتری به شکل‌گیری قمر زمین کمک کرده است