Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد پژمان، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: برای جذب بودجه بازآفرینی باید نخست موافقتنامه‌ای میان شرکت بازآفرینی و سازمان برنامه و بودجه مبادله شود که برای مبادله این موافقتنامه چندین ماه با سازمان برنامه و بودجه در رفت و آمدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژمان تصریح کرد: اگر این توافقنامه زودتر مبادله شود، سازمان برنامه و برنامه کشور، بودجه را تخصیص می‌دهد و یا ما درخواست تخصیص بودجه را می‌دهیم؛ البته ما در شرکت بازآفرینی شهری ایران درخواست تخصیص بودجه را به این سازمان داده‌ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: سال گذشته نیز درخواست ما از سازمان برنامه این بود که مدت‌زمان موافقت‌نامه را دوساله در نظر بگیرند؛ زیرا معتقد بودیم اختصاص این حجم از بودجه در طول چند ماه دشوار است که متاسفانه این امر محقق نشد.

بیشتر بخوانید: تشریح شرایط خرید مسکن مهر با تسهیلات صندوق یکم

پژمان با اشاره به اینکه هماهنگی نهایی موافقت‌نامه میان دو دستگاه انجام شده است، ابراز امیدواری کرد، موافقت‌نامه به زودی امضاء شود و کل بودجه بازآفرینی تخصیص پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه دو هزار پروژه بازآفرینی در کشور در دست انجام داریم که برای تکمیل در انتظار بودجه هستند، گفت: اگر این بودجه ظرف هفته‌های آینده تخصیص نیابد فاجعه است.

بازآفرینی فعال است/ ۲۰۰۰۰ متقاضی تسهیلات بازآفرینی به بانک معرفی شده‌اند

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، بازآفرینی را همچنان فعال خواند و تصریح کرد: اگرچه در برخی از استان‌ها تسهیلات ارزان‌قیمت بازآفرینی با استقبال مردم همراه نشده، اما تقریبا تمام سهمیه تسهیلات یعنی ۲۰ هزار نفر را به بانک معرفی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه بازآفرینی همچنان با قوت دنبال می‌شود، یکی از علل کندی طرح‌های بازآفرینی در کشور را تاخیر سازمان برنامه و بودجه در نهایی کردن موافقتنامه و تخصیص نیافتن بودجه بازآفرینی برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با توجه به جدیت و منابعی که در بحث بازآفرینی وجود دارد، موافقت‌نامه سریع‌تر نهایی و اجرایی شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند خبر داد و گفت: آبرسانی ۱۴ روستای باقیمانده باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز-امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست با فرماندار هلیلان، شهردار و اعضای شورای شهر توحید و کهره و مدیر امور شهری استانداری با اشاره به اینکه هفته آینده کمیته فنی طرح جامع هلیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این طرح در کارگروه برنامه‌ریزی استان به تصویب خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان ارشد استان نگاهی ویژه به توسعه همه‌جانبه شهرستان هلیلان و تقویت زیرساخت‌های شهری آن دارند، افزود: در بودجه اربعین، با اختصاص ماشین‌آلات و سهمیه قیر کمک‌های خوبی به شهر هلیلان شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه نحوه مدیریت سهمیه قیر یکی از ملاک‌های ارزیابی شهرداران استان است، گفت: در صورت توجیه فنی و اقتصادی، آماده ارائه تسهیلات و حمایت جهت راه‌اندازی کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن در هلیلان هستیم.

هژبری از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند خبر داد و گفت: آبرسانی ۱۴ روستای باقیمانده باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شوند.

کد خبر 751237

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • ۱۷ درصد وسعت گناباد و شهرهای توابع آن مشمول بازآفرینی شهری قرار گرفت
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور