Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مهناز همتی مدیرکل استاندارد ایلام گفت: سال گذشته طی ۶۱ بازرسی ۱۵ بخاری غیر استاندارد در سطح مدارس شناسایی و به آموزش و پرورش استان و شهرستان به تفکیک جهت جمع‌آوری اعلام شد.

او افزود: در این راستا طی بازرسی‌ها در شهرستان‌های دره‌شهر، آبدانان، دهلران و مهران به ترتیب ۳،۴،۳،۲ مورد چراغ و بخاری نفتی غیر استاندارد و غیر ایمن در سطح مدارس جمع‌آوری و در سطح روستاهای ایلام نیز ۲ بخاری قدیمی و مستهلک دارای استاندارد شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد ایلام تصریح کرد: با توجه به نصب و استفاده بخاری‌ها از ماه آینده و آغاز رسمی بازرسی از سیستم گرمایشی مدارس در آذرماه سال‌جاری و اطلاع رسانی‌های انجام شده، در صورت مشاهده وسایل گرمایشی غیرمجاز جمع‌آوری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: لازم است همه ارگان‌های ذیربط، دستگاه‌های اجرایی و آموزش و پرورش اقدامات لازم جهت حصول اطمینان از عدم استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد و نیز نصب، نگهداری و استفاده صحیح از وسایل گرمایشی استاندارد را در تمام واحدهای تابعه خود انجام دهند.

 

انتهای پیام/با

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارد دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نروژ غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد

 اسپن بارت اید، وزیر امور خارجه نروژ امروز دوشنبه در دومین روز از مجمع جهانی اقتصاد که در ریاض، پایتخت عربستان سعودی برگزار شد، کشور‌های غربی را به استاندارد‌های دوگانه متهم کرد.

با شروع جنگ وحشیانه در غزه و اوکراین، وزیر امور خارجه نروژ استدلال کرد که حمایت غرب از این کشور جنگ زده اروپایی با آنچه در مورد نقض قوانین بین المللی در غزه است، تفاوت دارد.

اید گفت: «بسیاری از کشور‌های غربی در استفاده از همان زبانی که در برابر نقض قوانین بین‌المللی بشردوستانه استفاده می‌کنند، تردید داشتند، به‌عنوان مثال، زمانی که روسیه در اوکراین آنها را نقض می‌کند، ما به راحتی آن را به کار می‌بریم، اما در غزه اینگونه نبود».

نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد (WEF) که از روز یکشنبه آغاز شد، در بحبوحه جنگ وحشیانه جاری اسرائیل در غزه برگزار می‌شود که طی آن بیش از ۳۴۰۰۰ فلسطینی عمدتاً زن و کودک شهید شدند و ده‌ها هزار نفر مجروح، یا مفقود شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • نروژ غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران