Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم عزاداری شهادت امام رضا (ع) با حضور مردم و جمعی از مسئولان اندیمشک در حسینیه عاشقان ثارلله این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری» شب گذشته (دوشنبه ۶ آبان) در مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام رضا (ع) که در حسینیه عاشقان ثارلله اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: ما اگر بخواهیم هدایت و رحمت الهی را جلب کنیم باید قلبمان را از این طرف و آن طرف جمع کنیم و در غیر این صورت خداوند به آن توجه نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اندیمشک تصریح کرد: انسان تا زمانی که عبد شهوت یا همان عبد تعلقات است اعمال او هیچگونه ارزشی ندارد؛ انسان اگر بخواهد هوا در ذهنش قرار بگیرد به نور نمی رسد و برای رسیدن به این درجه نیاز به تمرین فراوانی دارد.

 

وی به فرمایش حضرت امیرالمونین (ع) مبنی بر اینکه من نفس خود را تمرین می دهم و روی آن کار می کنم اشاره کرد و اذعان داشت: حالا ما فکر می کنیم اگر به این جلسه عزاداری آمدیم یا ۲ ماه عزاداری کردیم دیگر به هدایت رسیده ابم ولی این تفکر کاملا اشتباه است و اینطور نیست چرا که اهل بیت (ع) به قلبی توجه می کنند که آن قلب تمرین داشته باشد.

 

حجت الاسلام حسینی نوری با اشاره به فرموده حضرت امیرالمومنین (ع) در خصوص رهایی از تعلقات ابراز کرد: اگر از تعلقات رهایی پیدا نکنیم حتی اگر شبانه روز قرآن را ختم کنیم تاثیری ندارد.

 

قرائت زیارت عاشورا و مداحی مداحان اهل بیت (ع) از دیگر بخش های این برنامه بودند.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت امام رضا ع اربعین حسینی پیاده روی اربعین ماه صفر نماز جمعه سالروز شهادت امام رضا ع امام رضا ع عزاداری امام جمعه اندیمشک شهادت امام رضا ع رحمت الهی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شب شهادت امام صادق(ع) در اردستان

دریافت 60 MB

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها-علیرضا صفاری‌فر: مراسم عزاداری شب شهادت امام صادق (ع) با حضور باشکوه مردم اردستان در مسجد امام جعفر صادق (ع) این شهر برگزار شد.

کد خبر 6096012

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • (عکس) گِل‌مالی قمی‌ها در مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع)
  • مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در رودسر
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • مراسم عزاداری شب شهادت امام صادق(ع) در اردستان
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود