Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@15:37:56 GMT

شب روایت امشب با موضوع روایت نور

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۲۵۲۰

شب روایت امشب با موضوع روایت نور

روایت طاغوت میزبان محمود حکیمی نویسنده ی برجسته ی کشور خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دومین قسمت از فصل سوم شب روایت امشب با موضوع روایت نور /روایت طاغوت با اجرای مسعود دیانی روی آنتن میرود.

در این قسمت مسعود دیانی مجری برنامه با محمود حکیمی نویسنده برجسته و پیشکسوت ادبیات کودک و نوجوان به گفتگو می‌نشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمود حکیمی متولد ۱۳۲۳ در تهران است . او نویسنده ی داستان "وجدان" است که در سالهای منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی نوشته شد و در تربیت نسل اول زنان و مردان در مبارزه با رژیم طاغوت نقش مهمی داشت. این اثر  درمیان  پرفروش ترین آثار کشور در جایگاه سوم قرار دارد .

محمود حکیمی در سال ۱۳۸۹ چهره ی ماندگار آموزش و پرورش کشور شناخته شد .

او به عناوینی چون "خادم فرهنگ عاشورایی" و دریافت لوح تقدیر از وزیر ارشاد و "پیشکسوت برگزیده ملی در محور ادبی و هنری "در پنجمین جشنواره شهید رجایی  نیز دست یافته است.

محمود حکیمی در دهه ی ۸۰ صاحب مجموعه کتابهای "در مدرسه ..." است .

این کتابها شامل "در مدرسه مولانا"، " در مدرسه حکیم توس"،  "در مدرسه پیر نیشابوری" ،" در مدرسه ناصر خسرو" و " در مدرسه سعدی شیرازی" است.

در این برنامه آیتم "سرنوشت "به قلم مسعود دیانی و آیتم معرفی مهمان برنامه نیز پخش خواهد شد.

همچنین آیتم ویژه ی برنامه نیز در رابطه با "صاحب الصحیح (علامه سید جعفر مرتضوی) در دومین قسمت از سری جدید برنامه روی آنتن می رود.

در بخش" خبر نامه "  اخبار حوزه ی کتاب بررسی می شود.

"شب روایت" به تهیه کنندگی حسین شاه مرادی محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که سه شنبه ها ساعت 23 به صورت زنده روی آنتن میرود.

بیشتر بخوانید: راه‌اندازی سایت «بانوی پرافتخار الوند» یکی از معیارهای توسعه یافتگی در جامعه امروز حضور زنان است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش پیروزی انقلاب اسلامی زنان کودک و نوجوان مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع ستاره پی‌اس‌جی از انریکه: به حرف او گوش نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به لطف گل نیکلاس فولکروگ موفق شد با نتیجه 1-0 پاری سن ژرمن را شکست دهد.

اشرف حکیمی معمولاً یکی از بازیکنانی است که واضح صحبت می‌کند و پس از شکست پاری سن ژرمن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شفاف صحبت کرد. این مدافع مراکشی می‌خواست لوئیس انریکه را به‌خاطر این نتیجه تبرئه کند و تایید کرد که او و هم‌بازیانش به نکات فنی مربی خود عمل نکرده‌اند.

حکیمی گفت: "ما می‌دانستیم دورتموند چه خواهد کرد و روی توپ‌های بلند برنامه دارد. باید به حرف مربی گوش می‌کردیم، این چیزی بود که او در تمام هفته در موردش با ما صحبت کرده بود. از نتیجه ناراحتیم. از فرصت‌ها به‌خصوص در نیمه دوم استفاده نکردیم."

او البته ابراز امیدواری کرد در بازی برگشت عملکرد درخشانی داشته باشند: "بازی برگشت در خانه متفاوت خواهد بود. با هواداران در ورزشگاه خودمان، شرایط کاملا متفاوت خواهد بود. به این تیم اعتماد زیادی دارم. فرصت‌هایی که در ورزشگاه دورتموند ایجاد کردیم را قرار است بیشتر در بازی برگشت ببینید."

دیگر خبرها

  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • سری جدید برنامه «هفت» از امشب در قاب تلویزیون
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • اینجا دست‎‌ها، دانش و ایثار را روایت می‌کند
  • دفاع ستاره پی‌اس‌جی از انریکه: به حرف او گوش نکردیم