Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته بخشی از سقف کاذب ترمینال یک فرودگاه مهرآباد که محل عبور لوله های آب از پشت سقف کاذب بود از سمت بست لوله ها جدا و باعث ریزش آب شد. در همین راستا «میر سعید صفی نیا» روز سه شنبه به خبرنگار اقتصادی ایرنا، گفت: به دلیل شدت باران و باز شدن بست‌های انتهای دو لوله آب، بخشی از سقف کاذب در ترمینال یک آسیب دید و ریخت که بلافاصله عملیات تعمیر آن آغاز وسریعا سقف کاذب نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران ادامه داد: محل ریزش سقف در قسمت انتهایی ترمینال یک بود که محل تردد مسافران نیست و خوشبختانه خسارتی متوجه مسافران نشده است. به گفته صفی نیا عملیات مربوط به بهسازی سقف ترمینال یک این فرودگاه که از سال گذشته آغاز شده است ادامه دارد و این مکان نیز قسمتی از فضای در حال بازسازی ترمینال است. 

وی خبر داد در پی این کوتاهی با پیمانکار مربوطه برخورد می‌شود.

پیش از این «مصطفی صفایی» معاونت عملیاتی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران پنجم در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: بخشی از پروژه‌های جاری که شامل بهسازی محیط فرودگاهی است در فرودگاه مهرآباد تهران به عنوان پرترددترین فرودگاه کشور اجرا شده است. بر این اساس بهسازی ترمینال یک و دو این فرودگاه از سال گذشته دستور کار قرار گرفته است.
به گفته صفایی بهسازی ترمینال یک و دو شامل تعمیرات مربوط به کف و سقف و فضای ترمینالی است.
معاونت عملیاتی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: دو پروژه دیگر برای مهرآباد در دستور کار است که مربوط به مقاوم‌سازی و آماده‌سازی ترمینال یک است و بعد از هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرودگاه مهرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکملی که ریزش مو را درمان می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

شما می‌توانید از طریق نور خورشی، د ویتامین D مورد نیاز بدن را تأمین کنید. در برخی از غذا‌ها از جمله روغن ماهی سالمون، کره و تخم‌مرغ نیز ویتامین‎دی به اندازه‌ی کافی وجود دارد. 

بسیاری از ما وقتی به ریزش مو مبتلا می‌شویم به سراغ مکمل‌های آهن و قرص زینک می‌رویم. در حالی که دلیل ریزش مو در همه‌ی افراد یکسان نیست.

یکی از خواص ویتامین D برای بدن، جلوگیری از ریزش مو است.

کمبود این ویتامین، مانع از رشد فولیکول‌های مو می‌شود. زیرا در فولیکول‌های مو تعداد زیادی دریافت‌کننده‌ی ویتامین دی وجود دارد.

این موضوع نشان می‌دهد رشد مو تا حد زیادی به ویتامین دی بستگی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • مکملی که ریزش مو را درمان می‌کند