Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام دانشی از برپایی نمایشگاه‌کتاب استان مرکزی به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی استان خبر داد و‌گفت: کارگاه های مختلفی دراین‌ نمایشگاه برگزار می شود.

حجت الاسلام «عباس دانشی» در خصوص برپایی دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اراک، گفت: سیصد و نود و سومین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی و دهمین نمایشگاه استان مرکزی از فردا هشتم آبان ساعت ۱۵ در مصلی بیت المقدس با حضور استاندار مرکزی و مسئولان استان دایر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: این نمایشگاه در یک سالن، ۱۲۲ ناشر مستقل، ۸۶ ناشر نمایندگی، ۶ ناشر استانی، ۱۳۸ غرفه و‌ ۳۰ غرفه استانی دایر می شود. 

 

وی با بیان ۷۱ هزار و‌۳۰۰ عنوان از ناشران داخلی در این نمایشگاه حضور دارند، بیان کرد: برنامه های حنبی و کارگاه های مختلفی در طول برپایی این‌ نمایشگاه پیش بینی شده است.

 

حجت الاسلام دانشی تصریح کرد: کارگاه آینده پژوهی صنعت نشر، نشست نقد و بررسی آثار سارا عرفانی نویسنده کتاب پنجشنبه های فیروزه ای، نشست نقد و بررسی آثار محمدرضا حدادپور نویسنده کتاب های کف خیابون، حیفا، تب مژگان و نه، نشست نقد و بررسی آثار محمدعلی جعفری نویسنده کتاب سربلند( شهید محسن حججی)، جام باشگاه های کتابخوانی به ترتیب از هشتم تا روز جمعه 10 آبان برگزار می شود.
 
 
این‌مقام مسئول افزود: کارگاه داستان نویسی با حضور راضیه تجار، محفل شعر آیینی با حضور شعرای استان مرکزی، نشست اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نویسندگان در حوزه ادبیات کودک و نوجوان با حضور حیدری ابهری نویسنده کتاب های کودکان، محفل شعر طنز با حضور عباس احمدی و شعرای استان مرکزی، کارگاه تبدیل خاطره به داستان با حضور رضا قاسمی نویسنده کتاب از سه راه آزادی تا منهتن، کارگاه مهارت های مطالعه با حضور رضا حیدری، کارگاه بازی و خلاقیت کودکان و نوجوانان تا پایان برپایی نمایشگاه کتاب در مصلای اراک برگزار می شود.

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت امام رضا ع پیاده روی اربعین اربعین حسینی ماه صفر نماز جمعه سالروز شهادت امام رضا ع عزاداری امام رضا ع نمایشگاه قرآن کریم کارگاه تخصصی نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «دفتر یادداشت روزانه یک نویسنده» نوشته فئودور داستایوفسکی با ترجمه ابراهیم یونسی به‌تازگی توسط انتشارات معین به چاپ سوم رسیده است. این‌کتاب در قالب یک‌مجموعه‌ سه‌جلدی در سال ۱۳۹۳ به چاپ رسید و سال ۱۴۰۰ نسخه‌های چاپ دومش عرضه شدند.

این‌کتاب، مجموعه‌ای از نوشته‌های داستانی و غیر داستانی داستایوفسکی است و یادداشت‌هایی با موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و شخصی را از این‌نویسنده شامل می‌شود. داستایوفسکی در نوشته‌هایی که در این‌مجموعه چاپ شده‌اند، مسایل سیاسی روز، ماجراهای تبعیدش به سیبری، حوادث روزمره و کتاب‌هایی را که مشغول نگارش آن‌ها بود و همچنین نگاهش به مذهب و جامعه را ثبت و ضبط کرده ‌است.

چاپ سوم این‌مجموعه در آستانه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.

کد خبر 6092866 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • سهراب سپهری و سیمین دانشور مهمانان امسال نشر فیل در نمایشگاه کتاب
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است