Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@13:14:26 GMT

برزیلی‌ها هم به صف مشتریان ابراهیموویچ پیوستند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۲۷۷۸

برزیلی‌ها هم به صف مشتریان ابراهیموویچ پیوستند

به گزارش وانانیوز،  به نقل از نشریه گاتزتا دلواسپورت، باشگاه فلامنگوی برزیل هم به کورس رقابت برای عقد قرارداد با زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی تیم فوتبال لس‌آنجلس گلکسی پیوست.

ابراهیموویچ تا ماه دسامبر (دو ماه دیگر) با گلکسی قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد که دوران بازیگری او در این تیم به پایان رسیده باشد چون تیمش با قبول شکست برابر رقیب همشهری از صعود به مراحل پایانی مرحله پلی‌آف MLS باز ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود که سه تیم ایتالیایی اینتر، بولونیا و ناپولی خواهان جذب ابراهیموویچ هستند اما حالا فلامنگو هم به این فهرست اضافه شده است. این تیم برزیلی در حال حاضر گلزنی مانند گابریل باربوسا دارد که در این فصل هم گل‌های فراوانی به ثمر رسانده است. او اما بازیکن اینتر است و به صورت قرضی در فلامنگو بازی می‌کند. گفته می‌شود که احتمال دارد اینتر در پایان سال میلادی جاری، بخواهد بازیکن برزیلی‌اش را به ایتالیا برگرداند که در این صورت فلامنگو مجبور می‌شود جای خالی او را با خرید یک مهاجم جدید پر کند و یکی از گزینه‌های این باشگاه هم ابراهیموویچ است.

فلامنگو در تابستان به جذب ماریو بالوتلی، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا تمایل نشان داد اما او ترجیح داد که به ایتالیا برگردد و برای تیم برشا بازی کند.

در حال حاضر از ناپولی به عنوان تیمی که بیشترین شانس را برای جذب ابراهیموویچ دارد یاد می‌شود. این بازیکن 38 ساله اخیراً یک مستند درباره زندگی دیه‌گو مارادونا اسطوره ناپولی دیده و ظاهراً تحت تأثیر آن قرار گرفته و می‌خواهد مانند مارادونا بازی در ناپولی را تجربه کند. کارلو آنچلوتی، سرمربی فعلی ناپولی زمانی که هدایت پاری‌سن‌ژرمن را برعهده داشت برای یک فصل (13-2012) ابراهیموویچ را تمرین داد و شناخت کافی از او دارد. گفته می‌شود که این مرد ایتالیایی به مسئولان باشگاه برای اقدام جهت جذب ایبرا چراغ سبز نشان داده است.

ابراهیموویچ پیش از این با سه تیم یوونتوس، اینتر و میلان، هفت فصل در سری A بازی کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال برزیل زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران با اجرای "طرح ماندگار" گام دیگری در راستای ارائه خدمات و محصولات متمایز بانکی برداشت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس این طرح، علاوه بر تخفیف‌های عادی فروشگاه طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران، بخشی از تراکنش خرید دارندگان رفاه کارت در پایانه‌های طرف قرارداد با این بانک، در قالب Cash Back به حساب آنان برمی‌گردد.  

بر اساس این گزارش، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پذیرنده پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) مربوط به شرکت‌های PSP طرف قرارداد این بانک (فروشندگان) و مشتریان بانک و دارندگان رفاه کارت (خریداران)، جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.  

دارندگان پایانه‌های فروشگاهی(POS) یا درگاه‌های پرداخت اینترنتی(IPG) بانک رفاه با پیوستن به طرح ماندگار، فروش محصولات خود را با ایجاد تجربه خرید جذاب برای جامعه چند میلیونی مشتریان بانک رفاه کارگران از طریق بازگشت بخشی از مبلغ خرید در قالب Cash Back، افزایش می‌دهند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از امتیازات این طرح به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) با شماره 8525 – 021 تماس حاصل کنند. 

دیگر خبرها

  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • دانشجویان لبنانی هم به جنبش بزرگ حمایت از غزه پیوستند
  • دو ملی پوش والیبال به صنعتگران پیوستند
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند