Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@12:31:04 GMT

تشریح خدمات پزشکی نیروی هوایی ارتش در مردم یاری

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۳۰۵۵

تشریح خدمات پزشکی نیروی هوایی ارتش در مردم یاری

سرهنگ ناصری خدمات پزشکی ارائه شده نیروی هوایی ارتش در حوادث سیل و زلزله، و مراسم راهپیمایی عظیم اربعین در مرز مهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، سرهنگ شهروز ناصری در نشست خبری در بیمارستان بعثت نهاجا، گفت: اداره بهداشت امداد و درمان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمات بسیاری در حوادث سیل و زلزله و برای مردمان نیازمند روستاهای دوردست، خدمات در مراسم عمومی همچون راهپیمایی عظیم اربعین در مرز مهران به مردم ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بهداشت امداد و درمان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: امسال یک بیمارستان صحرایی ۵۰ تختخوابی در مرز مهران برای خدمت به زائران اربعین احداث شد؛ علاوه بر این، دندانپزشکی، اکیپ جنگ نوین سیار، داروخانه، و ... در منطقه مرز مهران مستقر شد که این سامانه پزشکی خدمات زیادی را برای زائران اربعین انجام داد.

رئیس اداره بهداشت، درمان و امداد پزشکی نیروی هوایی اظهار کرد: علاوه بر موکبی که خود ارتش داشت به موکب‌های مجاور هم خدمات ارائه شده و همچنین از سوی یگان سیار بهداشتی،خدمات ویژه‌ای به زائران ارائه شد.

دکتر ناصری با بیان اینکه‌ در مراسم اربعین امسال آمبولانس هوایی اقدام به ارائه خدمات و انتقال بیماران به صورت انبوه را داشته است خاطر نشان کرد:‌ آمبولانس هوایی ارتش با دارا بودن ۶ تخت مجهز به ICU و بهره‌مندی از متخصصین بی‌هوشی و متخصصان طب فضا و هوا  قابلیت جابجایی بیش از ۹۰ نفر بیمار، همراهان بیماران، متخصصان درمانی و پرسنل را در خود دارد و در باندهای فرودگاه مستقر می‌شود.

 قربانعلی حقیقی مسوول طب و رزم بیمارستان بعثت نیز در ادامه گفت: تنها در مرز مهران و در فاصله بین ۱۶ تا ۲۹ مهرماه سال جاری حدود ۸۲ هزار ۸۳۰ نفر ویزیت شدند که ۲۶ بیمار توسط هواپیمای آمبولانس ارتش به مراکز درمانی انتقال یافتند.

همچنین در این نشست سرهنگ خلبان «محمد اکبری» از معاونت عملیات نیروی هوایی ارتش با اشاره به این نکته که معاونت عملیات این نیرو  سعی کرد در ایام اربعین حسینی ماموریت خود را در زمینه ترابری به نحو احسن انجام دهد افزود:با توجه به اینکه بخشی از پرواز‌ها در زمان شب انجام می‌شد سعی کردیم پرواز‌ها به نحوی انجام شود که با کمترین مشکل و آسیب همراه باشد/.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام رضا ع مسجد پیاده روی اربعین ماه صفر اربعین حسینی نماز جمعه عزاداری سالروز شهادت امام رضا ع امام رضا ع خدمات پزشکی نیروی هوایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت شهرستان خانمیرزا گفت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه دادند.
موسوی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است