Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:34:18 GMT

استاندار عنوان کرد:

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۳۶۹۳

استاندار عنوان کرد:

استاندار خوزستان با اشاره به ادامه آبگرفتگی برخی نقاط اهواز در پی بارندگی شب گذشته (۶ آبان) بر لزوم پاسخگویی مسئولان شهرداری و آبفا تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا شریعتی در خصوص بارش ناگهانی شب گذشته (۶ آبان ماه) و شرایط اهواز، اظهار کرد: بارش شب گذشته به دلیل وزش توفان تندر و پدیده همرفتی بود؛ این پدیده از سوی سازمان هواشناسی قابل پیش‌بینی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق پیش‌بینی‌ها بارش های خوزستان باید از ۱۵ آبان ماه امسال آغاز می‌شد اما ناگهان با توفان تندر و پدیده همرفتی مواجه شدیم و شاهد بارندگی حدود ۶۰ میلیمتر در اهواز بودیم که ۴۰ میلیمتر آن در مدت زمان حدود ۲۵ دقیقه رخ داد.

استاندار خوزستان بیان کرد: آبگرفتگی‌های زیادی در مناطق مختلف اهواز و قطعی برق رخ داد اما سریعا  در این زمینه اقدام شد.

شریعتی بیان کرد: در پی قطعی برق پمپ‌ها که باید آب را تخلیه کنند از کار افتادند. اکنون نیز آبگرفتگی‌هایی در اهواز وجود دارد اما میزان آبگرفتگی کاهش یافته است.

وی عنوان کرد: با توجه به حجم بارش‌ها ظرف دو سه ساعت، مسطح بودن اهواز و وجود مشکلاتی در برخی از زیرساخت‌ها، آبگرفتگی در نقاط مختلف رخ داد.

استاندار خوزستان گفت: به دستگاه‌های اجرایی از جمله آبفا و شهرداری اهواز تاکید کرده بودم در صورت مواجه با مساله‌ای بتوانند ظرف ۱۲ تا ۲۴ ساعت آب را تخلیه کنند. در این راستا در طول یک سال گذشته کارهای زیادی انجام و شرایط در بسیاری از نقاط بهتر شد اما در برخی از نقاط از جمله کوی علوی، کوی ۲۲ بهمن، اواخر شهرک دانشگاه و خیابان زند  هنوز با مشکلات جدی مواجه هستیم.

شریعتی بیان کرد: کارهای زیرساختی در حال انجام است تا در صورتی که شاهد ورود آب با حجم زیاد بودیم، بتوانیم آب را ظرف مدت ۱۲ تا ۲۴ ساعت تخلیه کنیم.

وی تاکید کرد: مسئولان شهر موظف هستند پاسخگوی مردم باشند و پشت تریبون حاضر شوند و جوابگو باشند تا اقدامات انجام شده و مشکلات را توضیح دهند و حق ندارند مشکلات را به گردن یکدیگر بیندازند.

استاندار خوزستان گفت: شهردار و مدیرعامل آبفا اهواز را مکلف کردم در نقطه به نقطه اهواز حضور داشته باشند تا اقدامات سریعا انجام شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بارندگي استاندار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز

سخنگونی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی وقوع سه فقره آتش‌سوزی در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در سه حادثه آتش سوزی امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در اهواز در مجموع هشت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در اولین حادثه که ساعت ۱۷:۲۵ امروز رخ داد در پی آتش سوزی در منطقه شکاره ۲، سه نفر شامل یک خانم ۲۹ ساله و دو آقای ۲۷ و ۶۱ ساله مصدوم شدند که به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: در حادثه دیگری ساعت ۱۷: ۴۵ امروز حریق منزل مسکونی در کوی علوی منجر به مصدومیت یک آقای ۶۰ ساله شد که به وسیله‌ی آمبولانس به بیمارستان طالقانی برای ادامه درمان انتقال یافت.

اصل شرهانی ادامه داد: انفجار گاز در شرکت تخت فشار آریانا از زیرمجموعه‌های شرکت دعبل خزایی چهار مصدوم آقا ۲۹، ۳۴، ۳۵ و۴۱ ساله برجای گذاشت که با حضور به موقع آمبولانس‌های اورژانس مصدومین به بیمارستان طالقانی منتقل شدند

کد خبر 747352

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز