Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@05:33:07 GMT

یک کرد اهل سنت سفیر کار ایران در ژنو شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۳۸۲۹

یک کرد اهل سنت سفیر کار ایران در ژنو شد

نماینده مردم نقده در مجلس شورای اسلامی درحساب کاربری خود از انتخاب "سلیمان پاک سرشت" به عنوان سفیر کار کشور در ژنو خبر داد. نماینده مردم نقده در مجلس شورای اسلامی درحساب کاربری خود از انتخاب "سلیمان پاک سرشت" به عنوان سفیر کار کشور در ژنو خبر داد.  «عبدالکریم حسین زاده» در تویتر خود نوشت: بعد از مذاکرات مستمر با "محمد شریعتمداری" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سلیمان پاک‌سرشت بعنوان نماینده ایران در نماینده مردم نقده در مجلس شورای اسلامی درحساب کاربری خود از انتخاب "سلیمان پاک سرشت" به عنوان سفیر کار کشور در ژنو خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بین‌المللی کار و اولین کُرد و سنی ایرانی و سفیر کار جمهوری اسلامی ایران در ژنو معرفی شد.  نماینده مردم نقده در مجلس در ادامه از وزیر کار بخاطر انتخاب وتوجه به سرمایه‌های اهل سنت تشکر و برای پاک‌سرشت آرزوی موفقیت کرد.  سلیمان پاک سرشت در نهم آبان ماه سال ۱۳۹۶ با حکم وزیر کار به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور انتخاب شد و پس از ۲ سال در سی ام شهریور امسال "اوسط هاشمی" جایگزین وی شد. سلیمان پاک‌سرشت (متولد 1 شهریور 1351 در پیرانشهر) جامعه‌شناس ایرانی، دانشیار دانشگاه بوعلی سینا و معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز بررسی‌های استراتژیک است. او عضو شورای علمی پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری و از بنیانگذاران مرکز افکارسنجی دانشجویان است و مدتی نیز مدیریت پژوهش‌های کاربردی دفتر هیئت دولت را به عهده داشته‌است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۵ صیاد ایرانی از سیشل

طبق اعلام حسن علی بخشی سفیر اکردیته جمهوری اسلامی ایران در سیشل، پنج صیاد بلوچ بازداشتی در این کشور آفریقایی آزاد شدند.

سفیر ایران در این خصوص گفت: با پیگیری همه جانبه سفارت، این پنج نفر که سرنشین یک لنچ ماهیگیری بوده‌اند و در دی‌ماه سال گذشته به جرم ورود غیرقانونی به آب‌های سیشل دستگیر شدند.

وی در ادامه افزود که آنها آزاد شده و فردا از طریق خطوط شرکت هواپیمایی قطر به میهن اسلامی باز می‌گردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد
  • آزادی ۵ نفر از صیادان ایرانی در سیشل
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از سیشل