Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب کلانتری سه شنبه در آستانه بازی حساس تیمش مقابل تیم گل ریحان البرز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با همدلی که در نزد مجموعه باشگاه و بازیکنان وجود دارد می کوشیم تا پایان بازی ها  همچنان به عنوان مدعی باقی بمانیم.

وی اضافه کرد: تیمهای مدعی صعود زیاد هستند و جدول رده بندی تا پایان مسابقات دچار تغییر و تحول زیادی خواهد شد و کلا رقابت ها بسیار سخت است و امکان زیادی دارد که تیمهای دیگری به جمع مدعیان بپیوندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی سختی با گل ریحان البرز داریم

کلانتری که سابقه زیاد بازی با تیمهای مطرح کشور در لیگ برتر دارد در مورد دیدار مقابل گل ریحان البرز هم گفت: بازی سختی با این تیم خوب و مدعی داریم.

وی تاکید کرد: در این تیم بازیکنان با کیفیتی وجود دارند که کار ما راسخت خواهند کرد با این حال در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده ایم و امیدوارم در پایان تیم فجر برنده بازی باشد تا هواداران خوشحال شوند.

تماشاگران قوت قلب ما هستند

بازیکن خط میانی تیم فجر که شلیک هایش بارها از راه دور دروازه تیم ها را باز کرده است، تماشاگران را قوت قلب تیم خود می داند و می گوید : از همه تماشاگران که در شرایط سخت به ورزشگاه می آیند سپاسگزارم  چرا که با حضور آنها انگیزه مضاعفی در نزد بازیکنان به وجود می آید که در راه موفقیت تیم بسیار اثر بخش است.

کلانتری اظهارامیدواری کرد با پیروزی مقابل تیم گل ریحان البرز دل هواداران شاد شود.

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و گل ریحان البرز در هفته دهم مسابقات فوتبال دسته یک کشور جام آزادگان،هشتم آبان  ساعت 14:45 در ورزشگاه حافظیه شیراز با قضاوت وحید صالحی، بابک خسروی و مجید سربندی برگزار می شود و در همین روز هم تیم قشقایی شیراز میهمان تیم سپید رود رشت است.

هم اینک در جدول رده بندی پس از پایان  هفته نهم تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۲۰ امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار دارند، مس رفسنجان، گل ریحان البرز با 9 امتیاز دوم و سوم هستند و تیم‌های خوشه طلایی ساوه و نود ارومیه هم ۱۸ امتیازی هستند تا رقابت در بالای جدول فشرده و سخت باشد.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ را دریافت خواهند کرد  و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

تیم های  شهرداری تبریز و ملوان انزلی که روزگاری در لیگ برتر حضور داشتند هم اینک با چهار و ۲ امتیاز در رده هفدهم و هجدهم قرار دارند و خطر سقوط آنها را تهدید می کند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف خیبر و شهرداری آستارا؛ امروز در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد که در هفته قبل برابر فجر سپاسی متحمل شکستی سنگین شد، امروز چهارشنبه۱۹ اردیبهشت میزبان است.
این بازی از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد با حضور علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.
هم اکنون تیم خیبر خرم‌آباد با ۶۴ امتیاز در صدر جدول است. چادرملوی اردکان با ۶۰ امتیاز، در رده دوم ایستاده است. فجر سپاسی هم با ۵۸ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.
شهرداری آستار هم با ۲۴ امتیاز در رده چهاردهم و یکی از فانوس به دستان این مسابقات است.

دیگر خبرها

  • مصاف خیبر و شهرداری آستارا؛ امروز در خرم آباد
  • صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر
  • تلاش تیم‌های بالا و پایین جدول برای صعود و بقا
  • تیم بسکتبال ذوب‌آهن در سودای صعود به فینال از اصفهان
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس