Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یوونتوس گفت استفاده از سیستم 3-3-4 بدون حضور گونزالو هیگواین تقریبا غیرممکن است.

طرفداری- در دهمین هفته سری آ ایتالیا، یوونتوس میزبان جنوا خواهد بود. به گزارش وب سایت یوونتوس، مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت:

تیم خوب کار می‌کند و با شیوه بازی جدید تطبیق یافته است. حس می‌کنم هنوز هم جای پیشرفت بیشتری وجود دارد و می‌توانیم پتانسیل بیشتری از خود نشان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرالم پیانیچ در بازی گذشته به دلیل خستگی و نه به دلیل مصدومیت، تعویض شد. امروز شرایط او و گونزالو هیگواین که کاملا آماده نیست را بررسی می‌کنیم. داگلاس کاستا روز گذشته به تمرینات بازگشت اما حدود 45 روز دور از میادین بوده است. امروز شرایط کلی بازیکنانی که در دسترس داریم را ارزیابی می‌کنیم. بدون داشتن هیگواین، خیلی سخت است فرضیه بازی کردن با سیستم 3-3-4 را در نظر بگیریم. برای خط دفاعی، در حال حاضر نمی‌توانم هم ده لیخت و هم بونوچی را بیرون از ترکیب بگذارم. اشتباه برناردسکی؟ فدریکو بازیکن خوبی است و او تنها کسی نیست که فرصت گلزنی‌ای را خراب کرده است.

وی پس از تشریح شرایط بازیکنان یوونتوس، درباره دیدار برابر جنوا گفت: 

 درصد گلزنی موقعیت‌هایمان در مقایسه با موقعیت‌هایی که خلق می‌کنیم، پایین است. باید در این زمینه به خصوص در جنبه ذهنی آن بهتر شویم. جنوا نسبت به جایگاهش در جدول، کیفیت فنی بسیار بالاتری دارد. بازی برابر جنوا بسیار سخت خواهد بود اما اگر شما هر سه روز یک بار بازی داشته باشید، تمام بازی‌ها سخت خواهد بود. آن‌ها تیمی هستند که می‌توانند فوتبال بسیار خوبی بازی کنند. ما بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار داریم و البته در این فصل میانگین گل‌های زده شده در سری آ، افزایش داشته است. از سوی دیگر اکثر گل‌هایی که در سری آ خورده‌ایم، از روی نقطه پنالتی بوده است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و رئال مادرید در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی ۲-۲ رسیدند. در این بازی ابتدا رئال به گل رسید اما بایرن در نیمه دوم بازی را ۲-۱ کرد، با این حال مادریدی‌ها در دقایق پایانی با پنالتی وینیسیوس جونیور به گل مساوی رسیدند. توماس توخل در نشست خبری پس از بازی تیمش را مستحق پیروزی دانست.

جریان بازی؟
ما خیلی خوب شروع کردیم و می‌توانستیم در دقایق اول پیش بیفتیم. سپس اما به برنامه‌مان پایبند نبودیم. من حتی نمی‌دانم چرا گل خوردیم و شرایط سخت شد. در نیمه دوم وضعیت بهتر شد. عزم بیشتری نشان دادیم. ما بازی را ۲-۱ کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم، باید گل سوم را به ثمر می‌رساندیم و بازی را می‌بردیم. حس عجیبی دارد آنها دو موقعیت جدی‌شان را به دو گل تبدیل کردند.

وضعیت بعد از بازی امشب؟
اکنون وضعیت روشن است. برد در مادرید و سپس در ومبلی. هنوز هم بازی برای من ۵۰-۵۰ است. ببینیم چه می‌شود.

مقابل اشتوتگارت از ترکیب چرخشی استفاده می‌کنید؟
هنوز نمی‌دانم. بازی همین یک ساعت پیش به پایان رسید. فردا دوباره از من بپرسید.

مربی‌ای هستید که می‌دانید چگونه در برنابئو پیروز شوید، در سال ۲۰۲۲ با چلسی این کار را انجام دادید، باز هم می‌توانید؟
این مهم نیست که من بدانم دوباره می‌توانم یا نه. مهم این است که واقعا آن را انجام دهیم و باور کنیم که می‌توانیم. که البته ممکن است، همانطور که گفتم وضعیت هنوز ۵۰-۵۰ است. ما می‌توانیم در آنجا موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم. برنابئو یکی از سخت‌ترین مکان‌ها برای پیروزی است، اما وضعیت این است. یک چالش جدی، زیبایی شرایط فعلی این است که ما می‌توانیم نتیجه امروز را فراموش و از صفر شروع کنیم.

دیگر خبرها

  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو