Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:40:38 GMT

پیروزی ۴ آزادکار ایران در ۵ وزن دوم قهرمانی جهان

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۴۸۲۲

پیروزی ۴ آزادکار ایران در ۵ وزن دوم قهرمانی جهان

در آغاز رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی امیدهای جهان، نمایندگان ایران در 4 وزن برابر رقبایشان به برتری رسیدند.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، در جریان دومین روز از رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان ۲۰۱۹ که در بوداپست پایتخت مجارستان در حال برگزاری است، ۵ آزادکار ایران در ۵ وزن دوم به مصاف رقبایشان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۰ نفر حضور دارند، محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف چارلز تاکر از آمریکا رفت و در حالیکه ۴ بر صفر از حریف خود عقب بود در نهایت با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. وی برای رسیدن به نیمه نهایی باید از سد آرسن هاروتونیان از ارمنستان عبور کند.

 

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، مقابل دارخان یسنگالی از قزاقستان با نتیجه ۵ بر ۲ پیروز شد. نخودی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار منصور سیرگاک قرقیزستان و بیامبادورج بات اردن از مغولستان می‌رود.


در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۲۶ کشتی‌گیر حضور دارند، کامران قاسم‌پور در دور نخست مقابل هوانس مخیتاریان از ارمنستان با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید. وی در دومین مبارزه و در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف کریستوف سادوویک از لهستان رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید. وی در یک چهارم نهایی به مصاف برنده مبارزه کشتی‌گیران مجارستان و مغولستان می‌رود.


در وزن ۹۲ کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور اول، مقابل دن نیکال از آمریکا با نتیجه ۱۲ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند. شهبازی برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد، در غیر اینصورت حذف خواهد شد.


در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۲۱ نفر حضور دارند، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل سامهان جبرائیلوف از مولداوی ۱۱ بر صفر به برتری رسید. زارع در دور سوم با برنده تایکی یاماموتو از ژاپن و یوسوپ باتیرمورزایف از قزاقستان پیکار می‌کند.

 

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های ۵ وزن نخست که دیروز(دوشنبه) برگزار شد، مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و علیرضا سرلک و امیرحسین حسینی در وزن ۵۷ و ۷۰ کیلوگرم راهی دیدار رده‌بندی شدند و امشب(سه‌شنبه) برای کسب مدال به مصاف رقبایشان خواهند رفت. همچنین ابوالفضل حاجی‌پور در ۶۵ کیلوگرم حذف شد و علی سوادکوهی در وزن ۷۹ کیلوگرم نیز بدلیل اتمام مهلت گذرنامه‌اش فرصت حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.

آزاد کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آزاد کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده است و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.   امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت، رقابت‌های رده سنی امید برگزار شد و چهار نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند و همگی صاحب پیروزی شدند.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی به برتری دست یافت. وی در دور بعدی با ویشوانا از هند مصاف می‌دهد.   در وزن ۵۷ کیلوگرم، نیما بیاتی با ارائه مبارزه‌ای تماشایی مقابل جان پائول از فیلیپین به پیروزی رسید تا در مرحله بعدی با گانبولد از مغلوستان روبه‌شود.   در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، امیرحسین پیشرو برابر ویمارشانا از سریلانکا قرار گرفت و کاملا برتر از حریف بود و پیروز شد. وی در مرحله بعدی با مادامینوف ازبکستانی پیکار خواهد کرد.   در وزن ۷۱ کیلوگرم، عیسی فردین توانست کرار اسماعیل از عراق را با شکست بدرقه کند. وی در مرحله بعدی با آکالیکوف از قزاق مبارزه دارد.   فردا دوشنبه و در ادامه رقابت‌های قهرمانی آسیا، دو نماینده تیم جوانان ایران بالای رینگ می‌روند.   بر این اساس در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی شعبان با رابرت مالنوک از فیلیپین رقابت خواهد کرد و در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی سلطانی با دلگون‌سایخان از مغولستان مبارزه می‌کند.

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!