Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیانیه فیفا برای پرداخت مطالبات پروپیچ

طرفداری-‍ طبق اعلام رسمی فیفا به فدراسیون فوتبال قرار بوده بدهی پروپئیچ از حساب باشگاه استقلال در فیفا تا پایان ماه سپتامبر پرداخت شود اما به دلیل آنکه این کار هنوز انجام نشده، فدراسیون فوتبال ایران در روز ۱۳ اکتبر (شانزده روز قبل) دلیل پرداخت نشدن  طلب پروپجیج از حساب فیفا را از فیفا پرسیده بود که جواب ارسالی فیفا به این ایمیل، بهترین و کامل‌ترین پاسخ جهت رفع تمامی نگرانی‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی باشگاه استقلال، پاسخ فیفا، روز ۱۴ اکتبر در پاسخ به پیگیری فدراسیون فوتبال ایران درباره پرونده پروپجیج ارسال کرده:

۱- در جلسه با هیات مدیره بانک (بانکی که قرار است پول پروپئیچ از طریق آن پرداخت شود.) روشهای مختلف انتقال این پول را بررسی کردیم.

۲- بانک مورد نظر قبل از اینکه بخواهد تصمیم بگیرد خواستار یکسری اطلاعات از دپارتمان مالی فیفا شده بود که ما این اطلاعات را به طور کامل به بانک توضیح دادیم.

۳- از این به بعد این موضوع یک مسئله داخلی بانکی است که تاکنون به طول انجامیده و البته آنها (بانک) با حسابداری فیفا درارتباط هستند.

فیفا در پایان این ایمیل ارسالی ضمن تشکر از باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال بابت پیگیری این موضوع، طرف‌های ایرانی را به صبوری دعوت کرده و تاکید داشته که هر مسئله‌ای باشد، اطلاع خواهد داد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار هاشمی‌نسب به کمیته اخلاق

با اعلام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مربی تیم استقلال تهران به این کمیته احضار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون، با اعلام کمیته اخلاق، مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات باید روز 26 اردیبهشت ماه در این کمیته حضور داشته باشد.

احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی

 

به گزارش تسنیم، به تازگی فیلمی از مهدی هاشمی‌نسب منتشر و در آن ادعا شده است که او هنگام گرم کردن بازیکنان استقلال پیش از بازی ذوب‌آهن الفاظ نامناسبی را در مورد پرسپولیس به کار برده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احضار مهدی هاشمی‌ نسب به کمیته اخلاق
  • احضار هاشمی‌نسب به کمیته اخلاق
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!