Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@10:09:42 GMT

کشف ۲ میلیون دلار تقلبی قبل از توزیع در بازار

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۴۹۳۴

کشف ۲ میلیون دلار تقلبی قبل از توزیع در بازار

پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم‌بیگی با اشاره به وصول اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی دلار‌های تقلبی تولید و قصد توزیع آن‌ها را دارند، اظهار کرد: یک گروه مجرب از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی اصفهان در این خصوص وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: تیمی از کارآگاهان پس از هماهنگی‌های لازم در یک عملیات غافلگیرانه به محل موردنظر اعزام شدند و در بازرسی ۲۰ هزار عدد ۱۰۰ دلاری تقلبی را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه اقدام به موقع کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس اصفهان از ورود این دلار‌ها به بازار و اختلال در سیستم اقتصادی کشور پیشگیری کرد، بیان داشت: در این عملیات ۳ مفسد اقتصادی نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

معصوم‌بیگی تصریح کرد: نیروی انتظامی در یک اقدام هوشمند پلیس امنیت اقتصادی را راه‌اندازی کرده که این پلیس با تمام توان از وقوع جرائم اقتصادی پیشگیری می‌کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت و تعامل مردمی با پلیس و اعلام به موقع موضوع‌های مشکوک می‌تواند نقش به سزایی در پیشگیری از وقوع بسیاری جرائم داشته باشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دلار دلار تقلبی پلیس بازار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۴۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پی هشدار نارنجی وضعیت هوا و احتمال سیل این گروه هاا تا پایان عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر شهر در کنار دیگر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند. مصطفی مرادیان‌نژاد افزود: ۵۰ خودرو گشتی و ۱۰۰ نفر از عوامل اکیپ گشت برای هماهنگی و همکاری با عوامل ستاد سیل خدمات شهری شهرداری اصفهان گسیل شده و همکاری کامل برای رفع آب‌گرفتگی داشتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: قبل از آغاز بارندگی، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌همراه عوامل ستاد سیل نسبت به سرکشی و بررسی نقاط حساس و رفع موانع احتمالی آب‌گرفتگی اقدام کردند. مرادیان‌نژاد افزود: اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟