Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@11:01:19 GMT

آیین سنتی شام غریبان امام رضا (ع) در مشهد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۵۲۶۴

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، در این آیین جمعی از خادمان بارگاه منور حضرت امام رضا(ع) پس از نماز مغرب و عشا در حالی که لاله‌های شمع در دست داشتند، از مقابل سازمان مرکزی آستان قدس رضوی واقع در چهارراه شهدای مشهد حرکت خود را به سوی حرم مطهر رضوی آغاز کرده و در طول مسیر نیز مداحان به مدیحه‌سرایی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمان بارگاه منور رضوی پس از طی مسیر در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی گردهم آمده و مراسم عزاداری باشکوهی را با نوای مداحان برگزار کردند.

این مراسم با حضور انبوه زائران و مجاوران با عنوان "پایان سفر" در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امام رضا عزاداری علی بن موسی الرضا مشهد ثامن الحجج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم

آیین تشییع پیکر مطهردو شهیدگمنام دفاع مقدس عصر جمعه با حضور حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد تولیت آستان مقدس مسجد جمکران، آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت حرم حضرت معصومه(س)، آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه، آقامیری استاندار قم و خیل عاشقان و منتظران امام زمان(عج) برگزار شد.پیکرهای مطهر شهدا از میدان آل یاسین تا صحن مسجد مقدس جمکران تشییع و پس از اقامه نماز توسط آیت الله حسینی بوشهری در صحن امام مهدی(عج) توسط آیت الله سعیدی و حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد به خاک سپرده شد به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079493 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خادمان بابلسری چایخانه حرم رضوی
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • مشهد الرضا سوگوار و عزادار سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم