Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@11:20:09 GMT

چراغ سبز آرتورو ویدال برای پیوستن به اینتر

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۶۲۸۸

چراغ سبز آرتورو ویدال برای پیوستن به اینتر

آرتورو ویدال ستاره شیلیایی بارسا از نیمکت نشینی های متوالی ناراضی است و به شایعات پیوستن به اینتر نیز واکنش مثبت نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، آرتور ویدال سال گذشته و با وجود اینکه از اینتر هم پیشنهاد داشت، راهی بارسلونا شد تا فاتح لیگ قهرمانان شود. در اولین فصل حضورش او به این هدف نرسید و فصل جاری نیز بیشتر روی نیمکت بوده تا داخل زمین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایعات زیادی در هفته های اخیر منتشر شده مبنی بر اینکه اینتر خواهان جذب او در زمستان است.

 

 

 

 

ویدال در جریان مصاحبه جدیدش، ضمن تمجید از آنتونیو کونته سرمربی اینتر، به نوعی نسبت به این انتقال چراغ سبز نشان داد:« اوضاع برای من خوب پیش نمی رود. من همیشه در تیم هایم فیکس بوده ام اما در بارسا اینطور نیست. نمی توانم بی خیال و آسوده خاطر باشم. سخت در تلاشم تا این رویه را تغییر دهم و می دانم که به ترکیب ثابت خواهم رسید. در هر صورت این تصمیم مربی است ولی از شرایط فعلی اصلا راضی نیستم.

پیشنهاد اینتر؟ همه می دانند که من به کار با کونته علاقه دارم. با او روزهای شیرینی در یووه داشتم و نقش بسیار مهمی در پیشرفت فوتبالی ام داشت. بخش مهمی از موفقیت های فوتبالی یک بازیکن، به اعتماد مربی اش بستگی دارد. وقتی مربی به شما پرستیژ و شخصیتی خاص می دهد، شما هم بهترین عملکرد را خواهید داشت.»

 

 

 

 

ویدال در مورد انتقادات از سبک بازی بارسا گفت:« ما مطابق توقعات بازی نمی کنیم و این واضح است. بارسا آنطور که دنیا انتظار دارد، خوب بازی نمی کند. برابر اسلاویا پراگ با اینکه پیروز شدیم ولی کار برای مان خیلی سخت و پیچیده شد. ما تقریبا در هر بازی گل دریافت می کنیم و وقتی چنین می شود، مردم شروع به انتقاد می کنند و این از نظر من طبیعی است.»

ارنستو والورده (سرمربی) بارسلونا آرتورو ویدال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارنستو والورده سرمربی بارسلونا آرتورو ویدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم

تیم‌های فوتبال اینتر و تورینو در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اینتر به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های اینتر و تورینو عصر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۱۴ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اینتر به‌پایان رسید.

هاکان چالهان اوغلو در دقیقه ۵۶ از روی پاس هنریک میخیتاریان و در دقیقه ۶۰ از روی نقطه پنالتی برای اینتر گلزنی کرد.

خلاصه بازی اینتر و تورینو کد خبر 748893

دیگر خبرها

  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • خلاصه بازی اینتر 2-0 تورینو (سری آ - 2023/24)
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد