Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت به یک مهاجم گلزن تمام عیار احتیاج دارند.

ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: استقلال در اوایل فصل نتوانست بازی‌های خوبی از خودش به نمایش بگذارد اما رفته رفته بازیکنان با هماهنگ‌تر شدن، توانستند در بازی‌های بعدی فوتبال بهتری ارائه دهند و بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من روند رو به رشد را در استقلال می‌بینم. استقلال اگر می‌خواهد محک جدی بخورد، باید با تیم‌های بزرگ رقابت کند. دیدار استقلال برابر تراکتور می‌تواند امتحان خوبی برای استقلال باشد تا بتواند روند رو به پیشرفت خود را اثبات کند.

او ادامه داد: فرآیند رقابتی که در استقلال به وجود آمده است، بسیار خوب و حائز اهمیت است. اینکه بازیکن جوانی مثل میلاد زکی‌پور می‌آید و خودش را به تیم تحمیل می‌کند و میلیچ را نیمکت نشین می‌کند، نشان دهنده این است که در استقلال شرایط خوبی برقرار شده است.

او درباره مصدومیت شجاعیان و درباره اینکه جایگزین این بازیکن می‌تواند جای او را پر کند گفت: هر بازیکنی جایگاه خودش در استقلال دارد. شجاعیان بازیکن خوب و باکیفیتی بود. او در ابتدا وقتی که به اسقلال آمد،‌ بیشتر کارهای فردی خودش در زمین مد نظرش بود اما رفته رفته کار تیمی در الویتش قرار گرفت. هر بازیکن مهمی که مصدوم می‌شود تاثیرهای منحصر به فرد خودش را دارد اما امیدوارم جوانانی که در تیم وجود دارند، بتوانند جای او را در زمین پر کنند.

عالمی درباره ضفعف خط حمله و دفاع استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در خط دفاع مشکل دارد. تیم استراماچونی اینطور عمل می‌کند که بازی را از جلو ببندد تا به خط دفاع تیم فشار نیاید اما خط دفاع استقلال نشان داده که مدافعان در کارهای فردی مشکل دارند و این مسئله در بسیاری از صحنه‌ها موجب شده که حسینی با بازیکن حریف تک به تک شود. در خط حمله هم این مساله وجود دارد. الان بازیکنان جوانی مثل قائدی و آقایی در چند هفته اخیر عملکرد خوبی داشتند اما مشکل استقلال در خط حمله این است که گلزن تمام عیار ندارد.

او افزود: شیخ دیاباته که هنوز شرایط بازی ندارد و مرتضی تبریزی هم هنوز نتوانسته خودش را ثابت کند. او برای اینکه عملکرد موفقی داشته باشد، نیاز به زمان دارد. استقلال گلزن تمام عیاری مثل تیام ندارد. در امر گلزنی می‌بینیم که هر بازیکنی در هر پستی که هست موفق به گلزنی می‌شود و مثال آن فرشید اسماعیلی و علی کریمی هستند. به نظر من استقلال باید یک گلزن خوب مثل آرش برهانی و رضا عنایتی داشته باشد.

این پیشکسوت در پایان درباره دیدار آبی‌پوشان پایتخت مقابل تراکتور گفت: تراکتور تیم بسیار خوبی است و از طرفداران خوبی برخوردار است. بازیکنان این تیم کیفیت خوبی دارند و استقلال کار سختی در این بازی دارد اما استقلال همیشه استقلال است و امیدوارم که شرایط خوبی در این بازی برای استقلال به وجود بیاید و یا این بازی را ببرد یا حداقل امتیاز را بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران ایمان عالمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو تورس در بازی هفته بیست و پنجم مقابل مس رفسنجان ششمین پاس گل فصل خود را داد و این پاس گل‌ها برای سه بازیکن مختلف ارسال شده و سعید سحرخیزان هم از نبوغ این بازیکن بهره‌مند شد.

بین بازیکنان گل‌گهر احمد زنده‌روح بیشترین سهم را داشته و روبرتو تورس 4 بار این بازیکن برای این بازیکن پاس گل ارسال کرده و هماهنگی جالبی بین هافبک‌های این تیم وجود دارد و یکی دیگر از پاس‌گل‌های تورس برای علیرضا علیزاده ارسال شده است.

او در بازی گذشته اولین پاس گل خود را برای سعید سحرخیزان ارسال کرد تا مهاجم جوان این تیم هم بتواند روی پاس‌های دقیق او گلزنی کند.

اکثر پاس‌ گل‌های تورس روی ارسال‌های کوتاه و بلندی بوده که در جریان مسابقه انجام شده و بازیکنان گل‌گهر با شناخت خوبی که نسبت به او پیدا کردند با استارت‌های ناگهانی و انفجاری پشت مدافعان حریف قرار می‌گیرند و صاحب موقعیت گلزنی می‌شوند.

ارسال روز گذشته تورس برای سحرخیزان خط‌کشی شده با قوس مناسب بود، دید وسیع تورس زمانی که در جناحین صاحب توپ است بارها برای گل‌گهر در بازی با مس‌رفسنجان برای این تیم موقعیت‌ساز بود و عملکرد خوبی مقابل هافبک‌های دونده این تیم داشت.

آمار پاس گل‌های تورس در این فصل به شرح زیر است:

هفته نهم - زنده‌روح
هفته یازدهم - زنده‌روح
هفته ششم - علیرضا علیزاده
هفته هجدهم - زنده‌روح
هفته بیستم - زنده‌روح
هفته بیست و پنجم - سحرخیزان

دیگر خبرها

  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • قیمت طلا و سکه کاهشی شد؛ سکه چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار را ببینید
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۲ اردیبهشت ماه
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!