Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست دفتر مناطق نمونه و زیر ساخت‌های گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: حجم سرمایه گذاری حدود هزار ۵۳ میلیارد تومان است و میزان اشتغال پدید آمده از این مناطق ۳ هزار ۵۰۰ نفر است و مناطق نمونه گردشگری که اعتبارات دریافت کرده اند ۱۳۷ عدد است. تاریخ انتشار: 04:00 - 08 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۱۶۷۷

علیرضا ارجمندی، سرپرست دفتر مناطق نمونه و زیر ساخت‌های گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، درباره میزان مناطق نمونه گردشگری در کشور گفت: هزار ۱۰۸ منطقه نمونه گردشگری در کشور داریم که برای ۲۴۲ عدد از آن‌ها موافقت اصولی اعلام شده که این تعداد ۲۴۲ سرمایه گذار از بخش خصوصی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۴۷ عدد از مناطق نمونه گردشگری طرح جامع سلامت دارند

وی در ادامه گفت: ۱۴۷ عدد از مناطق نمونه گردشگری طرح جامع سلامت دارند و تعداد فعال شده آن ها ۹۴ تا است و تعداد بهره برداری شده ۵۷ عدد است.

حجم سرمایه گذاری حدود هزار ۵۳ میلیارد تومان است

سرپرست دفتر مناطق نمونه و زیر ساخت‌های گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: حجم سرمایه گذاری حدود هزار ۵۳ میلیارد تومان است و میزان اشتغال پدید آمده از این مناطق ۳ هزار ۵۰۰ نفر است و مناطق نمونه گردشگری که اعتبارات دریافت کرده اند ۱۳۷ عدد است.

دریافت ۳۵ میلیارد تسهیلات برای مناطق نمونه گردشگری

ارجمندی تاکید کرد: کل مبلغی که این مناطق نمونه گردشگری تاکنون دریافت کردند ۳۵ میلیارد تسهیلات است.

به دنبال این هستیم که اعتبارات زیر ساختی مستقلی برای روستا‌های هدف بگیریم

سرپرست دفتر مناطق نمونه و زیر ساخت‌های گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره گردشگری روستایی وعشایری نیز گفت: به لحاظ سرمایه گذاری روستا‌های هدف گردشگری را برای زیر ساخت‌ها در اولویت قرار داده ایم و به دنبال این هستیم که اعتبارات زیر ساختی مستقلی برای روستا‌های هدف بگیریم و این مورد هم به لحاظ حفظ تاریخی روستا‌ها مفید است و هم به لحاظ حفظ هویت‌های فرهنگی روستایی و از مهاجرت معکوس هم جلوگیری می‌کند.

اولویت را به روستا‌های هدف داده ایم تا بودجه مستقل دریافت کنیم

ارجمندی افزود: اولویت را به روستا‌های هدف داده ایم تا بودجه مستقل دریافت کنیم. به سازمان برنامه و بودجه هم درخواست داده ایم تا از ردیف درآمدهای ورودی گردشگران مبلغی را برای روستا‌های هدف بدهند هم برای سرمایه گذاری زیر ساختی و هم برای برگزاری جشنواره‌ها و آئیین ها.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارجمندی گردشگری میراث فرهنگی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی سمیرم در جلسه کارگروه اشتعال شهرستان گفت: این تسهیلات براساس طرح‌های اشتغال پایدار به منتقاضیان داده می‌شود.
غلامحسین صابری، میزان اعتبار تسهیلات اشتغال ۱۴۰۲ را دویست و دو میلیارد تومان دانست و افزود: سال گذشته تعدادی از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات نشدند که بانک‌ها امسال موظف به ارائه خدمات به آنها هستند.
شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید