Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس با استناد به سخنان اعضای شورای شهر تهران مبنی بر ۳۸۰۰ واحد ملکی واگذار شده به غیر، از شهردار تهران خواست که فهرست این املاک را منتشر کند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا بادامچی در صفحه رسمی توییتر خود نوشت: «برخی از اعضای شورای شهر تهران می‌گویند ۳۸۰۰ واحد ملکیِ متعلق به ⁧‫شهرداری تهران‬⁩، بدون هیچ قرارداد و سندی، در اختیار دیگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این ادعا درست است، چرا اعضای محترم شورا، شهرداری را ملزم به تصرف املاک بیت‌المال نمی‌کنند؟‫ ‬چرا شهرداری در قبال امانت مردم تعلل می‌کند؟ چرا قوه محترم قضاییه ورود نمی‌کند؟ از شهردار محترم تهران تقاضا می‌کنم براساس قاعده ⁧‫شفافیت‬⁩، به ‌سرعت فهرست این املاک را منتشر کند تا معلوم شود چه کسانی اموال بیت‌المال را در ید اختیار گرفته‌اند.»

رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران سابقا با اعلام اینکه ۳۸۰۰ واحد ملکی شهرداری همچنان در اختیار غیر است، از انتشار لیست تمامی استفاده‌کنندگان از املاک شهرداری بر روی سایت شفافیت خبر داده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سعد حریری عبدالله قرداش مطرب کیهان کلهر خلیل آقایی ابوعزرائیل خانه پدری بادامچی املاک سعد حریری عبدالله قرداش مطرب کیهان کلهر خلیل آقایی ابوعزرائیل خانه پدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، با حکم استاندار گیلان امین رجائی به سمت شهردار گوراب زرمیخ معرفی و از زحمات احمد سرکزی سرپرست سابق شهرداری قدردانی شد.
فرماندار صومعه‌سرا و مدیر کل دفتر امور شهری و روستائی استانداری گیلان در آئین معارفه شهردار جدیدگوراب زرمیخ بر مشارکت شورای اسلامی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شهر وندان با شهرداری درعمران و آبادانی شهر گوراب زرمیخ تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو