Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رضاعلی خلفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: طلاب به طور معمول پس از اتمام تحصیلات سطح یک حوزه در آزمون موسسات تخصصی شرکت کرده و در صورت پذیرفته شدن به آن مراکز منتقل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: امسال ۶۰ طلبه با این فرآیند از حوزه‌های علمیه زنجان به مراکز و موسسات تخصصی و یا حوزه‌های علمیه سایر شهرستان‌ها منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلفی در خصوص نحوه گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی طلبه‌ها، گفت: برای این مورد نیز متقاضیان پس از اتمام سطح یک می‌توانند با اخذ معرفی‌نامه از حوزه به نهادهایی که اعلام نیاز کرده‌اند خدمت سربازی خود را به عنوان سرباز طلبه در آن نهادها بگذرانند.

وی افزود: طلبه‌ها در صورت ادامه تحصیل نیز می‌توانند به عنوان استاد - سرباز در مدارس علمیه و یا حتی در دانشگاه‌ها جذب شده و دوران خدمت سربازی خود را با تدریس در حوزه و یا دانشگاه، سپری کنند.    

معاون آموزش حوزه‌های علمیه برادران استان زنجان اظهار داشت: مجموع طلاب در حال تحصیل در حوزه‌های علمیه برادران این استان، یک هزار و ۲۰۰ نفر بوده و در سال تحصیلی جدید ۹۰ طلبه در این حوزه‌ها پذیرش شدند که تغییر چندانی نسبت به سال گذشته ندارد.

خلفی خاطرنشان کرد: پذیرش طلاب همه‌ساله از بهمن آغاز شده و ثبت نام متقاضیان نیز به صورت اینترنتی انجام می‌شود ضمن اینکه دوره‌های «اختیار و تثبیت» نیز از تیر سال بعد برای متقاضیان پذیرش‌شده برگزار می‌شود تا دوره تحصیلی را به‌صورت رسمی آغاز کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه دانشگاه زنجان خدمت سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۷۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: در خصوص قسمتی از مطالبات به حق متقاضیان سه پیمانکار برای شش هزار واحد مسکونی در دست بررسی است و مردم اطمینان خاطر داشته باشند که این بررسی‌ها ظرف چند روز آینده صورت خواهد گرفت. 
یوسف زاده افزود: این طرح با موانع زیادی از جمله موانع بانکی و فنی و مهندسی مواجه بود که در حال رفع شدن است.

او ادامه داد: طرح در مسیر تسریع قرار گرفته، دو پیمانکار فونداسیون را انجام داده‌اند و اینکه متقاضیان به دنبال تعیین تکلیف پول خود هستند، قطعا بررسی و تفکیک انجام خواهد شد. 
یوسف زاده گفت: انتظار است متقاضیان مدتی را صبوری کنند و تلاش ما نیز بر سرعت بخشیدن بر کار است و در صورت بروز مشکل با پیمانکار کیسون قطعا طرح تعیین تکلیف خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • برای جذب فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت‌وگو شدیم
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه خواهران ماکو
  • تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • طلبه‌های جوان و افتخارآفرینان المپیاد‌های علمی در آمل تجلیل شدند
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس