Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌غیر از دوایت پاول که تازه از بند مصدومیت رها شده، نه بازیکن دیگر دالاس در این دیدار امتیازات خود را دورقمی کردند.

طرفداری - مکسی کلبر با 14 امتیاز، 7 ریباند و یک بلاک مهم در لحظات آخر به دالاس موریکس (3-1) کمک کرد تا ساعاتی پیش در دیداری جذاب دنور ناگتس (3-1) را با نتیجه 109-106 از پیش رو بردارد. در شبی که امتیازآور برتر موریکس فروغ چندانی نداشتند، نه بازیکن دیگر تیم تعداد امتیازات خود را دورقمی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکا دانچیچ 12 امتیاز و کریستاپس پورزینگیس 10 امتیاز و 14 ریباند کسب کردند.

نیکولا یوکیچ نیز دومین ترپیل دابل خود را با ثبت عدد 10 در مقابل هرسه فاکتور امتیاز، ریباند و اسیست ثبت کرد و پال میلسپ نیز با 23 امتیاز و هشت ریباند نتوانست جلو شکست خانگی دنور در پپسی سنتر را بگیرد. حتی 19 امتیاز ویل بارتون هم برای ادامه روند شکست ناپذیری کافی نبود. موریکس به مدد بازیکنان نیمکت خود در کوارتر سوم در حالی که 11 امتیاز عقب بود به بازی برگشت. بازی خوب تیم هاردوی جونیور و دورین فینی اسمیث در یک ران 30-10 به‌نفع موریکس باعث شد تا این تیم در نیمه‌های کوارتر چهارم با نه امتیاز اختلاف از میزبان پیش بیفتد.

در فاصله 1:05 مانده به پایان بازی و با شوت سه امتیازی گری هریس، ناگتس اختلاف را به یک امتیاز کاهش داده بود (106-107) و به‌نظر می‌رسید در همین زمان با توجه به گل‌تندینگ کلبر روی لی‌آپ ماری، میزبان بتواند بازی را با پیروزی به اتمام برساند اما ریک کارلایل، مربی دالاس درخواست بازبینی کرد و رأی نیز برگشت. دانچیچ با یک لی‌آپ زیبا دو امتیاز دیگر کسب کرد و در ثانیه‌های آخر یوکیچ و ماری فرصت‌های خود را از دست دادن تا ترمز دنور کشیده شود.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع دالاس موریکس 27 33 23 26 109 دنور ناگتس 31 30 27 18 106 آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ ربایی ترن اور دالاس موریکس 48.8% 35.1% 58.3% 42 29 5 6 8 دنور ناگتس 47.3% 34.4% 69.2% 50 24 1 6 10

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم

وینگر پرتغالی تراکتور معتقد است تیمش می‌توانست استقلال را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، ریکاردو آلوز پس از بازی با استقلال اظهار کرد: به نظرم عملکرد خوبی داشتیم، صادقانه می‌گویم که می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بدست آوریم. متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم.

او درباره اینکه نتوانست در این مسابقه پاس گل بدهد، عنوان کرد: دلیلی ندارد، من به پاس گل دادن یا ندادن فکر نمی‌کنم و تنها با برد تراکتور خوشحال می‌شوم. من اینجا هستم که به تیم کمک کنم.

آلوز در مورد اینکه تعداد هواداران این تیم در بازی امروز نسبت به گذشته کمتر بودند، گفت: طبیعی است زیرا ما آنچنان خوب نبودیم ولی ما نهایت توانمان را می‌گذاریم. ما می‌خواهیم نتیجه‌ای که هواداران می‌خواهند را کسب کنیم. از آنها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده هواداران بیشتر نیز بیایند زیرا که ما یک خانواده هستیم. ما به همدیگر نیاز داریم.

وینگر پرتغالی تراکتور درباره بازی جام حذفی گفت: من بازی به بازی فکر می‌کنم، اینکه سه امتیاز بازی‌ها را بدست آوریم و بهتر شویم. ما برای رسیدن به آسیا و صعود در جدول به پیروزی نیاز داریم و اکنون نیز روی بازی با فولاد تمرکز کرده‌ایم.

آلوز در رابطه با جدایی خمس گفت: این تصمیم با باشگاه است. من نظری ندارم و به مربی جدید خوش‌آمد می‌گویم. بابت زحمات خمس از او تشکر می‌کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی