Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@12:43:11 GMT

برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در زنجان

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۷۷۶۲

برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در زنجان

ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: یکی از راه‌های حفظ و ارتقای آمادگی نیروهای مسلح، برگزاری رزمایش است که با تمرینات تاکتیکی توان نیروها را می‌سنجند و برای ارتقای آن تلاش می‌کنند.

این مسئول ابراز کرد: رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در مدت دو روز با حضور یک هزار بسیجی در شهرستان زنجان برگزار می‌شود که در این رزمایش گردان‌‌های بیت‌‌المقدس و کوثر این شهرستان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(ع) استان زنجان هدف از برگزاری رزمایش بیت‌المقدس و کوثر را بالا بردن توان رزم بسیجیان اعلام کرد و افزود: حفظ انسجام و تقویت روحیه معنوی، فرهنگی، ایثار و شهادت، آمادگی همه جانبه بسیج برای مقابله با تهدیدات سخت و نرم دشمن و تقویت وحدت و همدلی بین بسیجیان از اهداف گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر برنامه‌های نظامی، برنامه‌های فرهنگی هم برگزار خواهد شد، بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی، بصیرت‌افزایی و عقیدتی در دو روز اجرای برنامه‌های نظامی گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در نظر گرفته شده است.

طهماسبی با اشاره به اینکه در روز دوم رزمایش تمرینات تاکتیکی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: عملیات تاخیری، دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، کمین و ضد کمین، هلی‌برن و ضد هلی‌برن، دفاع از مراکز حساس، کنترل معابر وصولی از تمرینات تاکتیکی گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر است.

وی با اشاره به اینکه فراخوانی‌های مختلفی برای بسیجیان در طول 6 ماه نخست سال‌جاری در پایگاه‌ها و حوزه‌های تابعه انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: در روز دوم رزمایش اجرای صبحگاه نظامی با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر ناحیه زنجان و مسئولان نظامی و انتظامی، شوای تامین استان و شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان رزمایش محمد رسول الله بسیج بیت المقدس کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه یکی از کار‌های مهم در راه دین و انقلاب، مقوله استقامت است گفت: استقامت در عقیده، استقامت در راه حق ودر راه معنویت باید در زندگی انسان‌ها جاری و ساری باشد.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: تقویت ایمان، تقویت روح وقلب وتقویت عقل و پرهیز ازهوای نفسانی راه‌های مهم برای استقامت در عقیده است.
حجت الاسلام توکلی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس نیز از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در استان خبرداد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • چرا اوضاع مالی اهل علم خوب نیست؟
  • پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس : آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی