Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین قنادیان شامگاه سه‌شنبه در بیست و یکمین یادواره ۴۱ آلاله شهید روستای وامرزان از توابع بخش مرکزی دامغان به میزبانی حسینیه اعظم سجادیه این روستا ضمن بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا حرکتی بزرگ در جامعه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت محسوب می‌شود، ابراز داشت: با توجه به اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب آن روزها را درک نکردند برای جلوگیری از هجمه‌های دشمن این حرکت باارزش باید روزبه‌روز تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه تنها راه سعادت انسان‌ها جهاد و شهادت است، افزود: امروزه فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری یادواره‌ها شهدا طنین‌انداز و در جامعه جاری و ساری است.

رئیس اداره هنر و ادبیات کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی خوش درخشید، اظهار داشت: عزت و سرافرازی امروز جمهوری اسلامی و ملت رشید ایران به برکت خون پاک شهدایی است که از جان خود برای دفاع از کیان کشور گذشتند.

قنادیان در ادامه تصریح کرد: بشارت دادن مأموریت و وظیفه شهدا است و شهدا با شهادت خود درس ایثار و استقامت در برابر زیاده خواهان را به ما آموختند که به بد خواهان هرگز باج نداده و مقاومت کنیم.

وی شهدا را ستاره های درخشان آسمان ایران برشمرد و افزود: باید راه و مسیر شهدا را ادامه داشته باشد و در مسیر حرکت و بر ترویج و گسترش فرهنگ شهید و شهادت در جامعه گام برداریم تا این فرهنگ باارزش را به دیگر نسل‌ها منتقل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بیان خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس و مداحی یکی از مداحان آل الله از دیگر برنامه‌های این آیین روحانی و معنوی بود.

کد خبر 4758595

منبع: مهر

کلیدواژه: یادواره شهدا دامغان سپاه پاسداران اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر ایلام بارش باران سانحه تصادف گرگان خطبه های نماز جمعه مرز مهران قزوین شهادت امام رضا ع مشهد استانداری سمنان شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است