Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شب گذشته (سه‌شنبه) برخی از لژیونر‌ها برای تیم‌های خود به میدان رفتند. تاریخ انتشار: 09:01 - 08 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۲۹۶۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، شب گذشته (سه‌شنبه) برخی از لژیونر‌های فوتبال ایران برای تیم‌های خود به میدان رفتند.

جام حذفی هلند/ زووله ۳ - هوئک صفر

در مرحله یک‌شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی هلند شب گذشته تیم‌های زوله و هوئک به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری تیم لژیونر کشورمان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا قوچان‌نژاد لژیونر ایرانی تیم زووله در این دیدار از روی نیمکت بازی تیمش را دنبال کرد. با ثبت این نتیجه تیم زووله راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد.

ژوپیر لیگ بلژیک/ شارلروا یک - اوستنده صفر

در هفته سیزدهم ژوپیر لیگ بلژیک شب گذشته تیم‌های شارلروا و استنده به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری تیم لژیونر‌های کشورمان به پایان رسید. کاوه رضایی و علی قلی‌زاده لژیونر‌های ایرانی تیم شارلروا در این بازی از ابتدا در ترکیب تیم‌شان حضور داشتند و ۹۰ دقیقه بازی کردند. رضایی در این دیدار زننده تک‌گل تیمش بود و ۳ امتیاز ارزشمند را برای تیمش کسب کرد تا شارلروا با ۲۱ امتیاز به رتبه پنجم جدول برسد.

ژوپیر لیگ بلژیک/ یوپن ۲ - کورتریک یک

در ادامه دیدار‌های هفته سیزدهم ژوپیر لیگ بلژیک شب گذشته تیم‌های یوپن و کورتریک به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری تیم لژیونر کشورمان به پایان رسید. امید ابراهیمی در این بازی از ابتدا در ترکیب یوپن بود و ۹۰ دقیقه بازی کرد. این در شرایطی است که سعید عزت‌اللهی دیگر بازیکن ایرانی تیم یوپن برای این بازی در فهرست حضور نداشت. با ثبت این نتیجه یوپن ۱۳ امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول رسید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر لژیونرها میزان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم برنده‌ای نداشت تا کار در وقت اضافه دنبال شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌ فوتبال مس رفسنجان در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای مس مقابل پیکان تهران صف‌آرایی کرد که  این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت تا دو تیم کار را در وقت‌های اضافه دنبال کنند.

اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

 

جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه 32 زننده  گل  مس رفسنجان بود و ابوالفضل زمانی در دقیقه 48 گل تساوی را برای پیکان به ثمر رساند.

داوری این دیدار برعهده مهدی اجاقی است که علی قربانی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • گل‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید