Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امیر رضاپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این همایش با شعار «میاندوآب، شهر دوچرخه ایران» با حضور اقشار مختلف مردم ورزش‌دوست این شهرستان از برنامه «صبح و نشاط» شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

وی با بیان اینکه میاندوآب با عنوان «شهر دوچرخه ایران» شناخته شده است، گفت: برگزاری این همایش برای سومین سال متوالی می‌تواند نقش مهمی در ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه در میان اقشار مختلف مردم ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان نقش مهم ورزش همگانی در تامین سلامت روح و جسم جامعه افزود: در پایان این همایش جوایز نفیسی نظیر دوچرخه و خودرو به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب برگزاری باشکوه‌ این همایش را مستلزم همکاری همه نهادهای اجرایی عنوان کرد و افزود: این همایش ظرفیت بسیار مناسبی برای معرفی و شناساندن میاندوآب از طریق رسانه ملی است که تلاش خواهیم کرد به واسطه آن این شهر به عنوان شهر دوچرخه ایران که از سال‌ها پیش در اولویت کاری قرار دارد، ثبت شود.
به گزارش ایرنا طی ۲ سال گذشته همایش ترکیبی دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی با حضور بیش از ۱۵ هزار نفر در این شهر برگزار شده‌است.

عشق و علاقه مردم میاندوآب از دیرباز به دوچرخه وجود داشته است و اگر در این شهر آماری از تعداد دوچرخه‌ها جمع‌آوری شود، در هر خانه‌ای حداقل یک تا ۲ دستگاه دوچرخه وجود دارد.

در مناسبت‌های مختلف همایش دوچرخه‌سواری در میاندوآب و حتی روستاهای بزرگ این شهرستان برگزار و در روزهای سه‌شنبه هر هفته نیز همایش دوچرخه‌سواری با عنوان «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» در این شهر برگزار می‌شود که از استقبال بسیار خوب مردم برخوردار است.

میاندوآب با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است و سومین شهر بزرگ استان پس از ارومیه و خوی به شمار می‌رود. 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی میاندوآب دوچرخه سواری همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب استان البرز به همت سازمان بسیج اصناف این استان در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در سالن ۹ دی هشتگرد برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سرهنگ حمید عسگری، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار می‌شود و فرید نجف نیا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سخنران این برنامه خواهد بود.

کد خبر 6096885

دیگر خبرها

  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رزن
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد