Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@15:27:39 GMT

بدهی ۱۵۰ میلیارد ریالی زنجانی‌ها به آب و فاضلاب

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۸۴۱۲

بدهی ۱۵۰ میلیارد ریالی زنجانی‌ها به آب و فاضلاب

معاون امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در حال حاضر مجموع بدهی بخش‌های مختلف این شرکت ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سعید شریفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بدهی بخش‌های مختلف به این شرکت، اظهار کرد: در شش ماهه اول امسال در حال حاضر مجموع بدهی بخش‌های مختلف این شرکت ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: بدهی بخش خانگی این شرکت ۵ میلیارد تومان و بخش غیرخانگی بیش از ۹ میلیارد تومان است که قریب به ۲.۵ میلیارد تومان آن مربوط به بخش آب و فاضلاب روستایی است.

وی با اشاره به بدهی دیگر بخش‌ها و ارگان‌های دولتی به این شرکت، افزود: بدهی ادارات و ارگان‌های دولتی در نیمه اول امسال به این شرکت قریب به ۲ میلیارد تومان است. همچنین بخش‌های نظامی و انتظامی نیز ۳ میلیارد تومان بدهی دارد.

معاون امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، از افزایش بدهی به این شرکت در نیمه اول امسال خبر داد و تصریح کرد: در نیمه اول امسال بدهی به این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۳۰ درصد افزایش داشته است.

شریفی خاطرنشان کرد: وجود بدهی به صورت کلی سبب زیان به هر بخشی می‌شود؛ چرا که این بدهی‌ها در صورت وصول می‌تواند صرف ایجاد زیرساخت و یا به‌روزرسانی و تعمیر و نگه‌داری زیرساخت‌ها شود و وقتی که مشترکان آب‌بهای مصرف خود را پرداخت نمی‌کنند، ایجاد زیرساخت‌ها منتظر تزریق بودجه می‌شود که نتیجه آن طولانی شدن اجرای پروژه‌ها می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان بدهي شرکت آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت افزایش قیمت ریالی حج بالارفتن نرخ ارز در کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش متمرکز توجیهی آموزشی حجاج استان قم روز جمعه (۱۴ اردیبهشت) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ورزشگاه دو هزار نفری شهید حیدریان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نواب در این همایش با اشاره به روند تشرف به حج در سال‌های اخیر، خطاب به حاضران گفت: شما از بین میلیون‌ها نفر که آرزوی تشرف به سرزمین وحی را دارند توفیق حضور در بیت‌الله‌الحرام و مسجدالنبی را خواهید یافت و باید شکرگزار این لطف خدا باشید.

وی افزود: شکرگزاری این نعمت هم در آن است که قدر لحظات این سفر معنوی و مکان‌های شریف و مقدسی را که در آن حضور می‌یابید، بدانید و از تمام لحظه‌های سفر به خوبی استفاده کنید.

وی به زائران کسب آمادگی‌های لازم پیش از سفر را توصیه کرد و از آنان خواست در بعد معنوی نسبت به گذشته خود تأمل کرده و تصمیم بگیرند که از این سفر برای تغییر جدی در زندگی خود بهره ببرند. ارتباطات کاری و امور غیرضروری را به حداقل برسانند و بر استفاده از فضای معنوی سفر تمرکز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نواب با اشاره به اجر و پاداش بسیار بالای نماز شب و ختم قرآن در شهرهای مکه و مدینه به همه حجاج توصیه کرد که تلاش کنند در زمان حضور در این دو شهر ختم قرآن را در برنامه معنوی خود قرار دهند.

وی در ادامه بر لزوم تسلط به احکام و مناسک حج تاکید کرد و گفت: هر کاروان را یک روحانی مسلط به احکام و مناسک حج همراهی می‌کند و اگرچه جلسات آموزش مناسک حج برای زائران برگزار می‌شود اما لازم است که حجاج مطالعات تکمیلی هم داشته باشند و برای گرفتن پاسخ‌های خود به روحانیون مراجعه کنند.

در ادامه این همایش، سیدعباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت با ارائه آماری از ابعاد مختلف حج پیش رو اظهار داشت: خدمات ارائه شده به حجاج ایرانی از بالاترین سطح در بین کشورهای دیگر برخوردار است و این مهم با برنامه‌ریزی‌های مختلف صورت گرفته است و هرسال تلاش می‌شود که کیفیت خدمات ارائه شده ارتقا یابد.

وی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حج ۱۴۰۳ از جهت هزینه بیش از ۳۰۰ دلار نسبت به سال گذشته کمتر شده و علت افزایش قیمت ریالی حج امسال افزایش قیمت ارز در کشور است.

حسینی در ادامه درباره خدمات پزشکی، حمل و نقل و تغذیه در حج پیش رو توضیحاتی داد و انتقال زائران از مدینه به مکه توسط قطار سریع السیر را اتفاق مهم امسال دانست و ابراز امیدواری کرد که این امر با تلاش خدمتگزاران زائران و همکاری حجاج به بهترین شکل صورت پذیرد.

در پایان این همایش که زائران اعزامی به حج تمتع از قم شرکت داشتند، توسط حجت الاسلام محمدهادی فلاح زاده از روحانیون با سابقه بعثه مقام معظم رهبری آموزش مناسک حج با همکاری زائرین به صورت نمادین اجرا شد.

گفتنی است؛ امسال ۴۲۰۰ نفر در قالب ۱۸ کاروان از استان قم به حج تمتع اعزام خواهند شد. اعزام حجاج ایرانی از ۲۴ اردیبهشت آغاز خواهد شد.

کد خبر 6095855

دیگر خبرها

  • علت افزایش قیمت ریالی حج بالارفتن نرخ ارز در کشور است
  • سود ۳.۶۰۰ میلیارد یوروی بدهی بابک زنجانی را بخشیدند؟
  • رقم باورنکردنی بدهی بابک زنجانی و معادل آن در ایران
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود؛ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • نگاهی به پرونده بابک زنجانی
  • جزئیات جدید از پرونده بابک زنجانی؛ بازگشت ۱۹۶۷۵۰۰۰۰۰هزار یورو به خزانه | دارایی او از بدهی اش بیشتر بود؟
  • رقم نجومی بدهی بابک زنجانی که برق از سرتان می پراند! (+ اینفوگرافی)
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود/ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • استرداد اموال و بدهی های بابک زنجانی؛ زمینه تبدیل اعدام به ۲۰ سال حبس!