Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اشاره به عزم جدی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در زمینه اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های روستایی گفت: در این راستا 4.5 کیلومتر از شبکه‌های روستایی شهرستان نهاوند با هزینه‌کرد یک میلیارد و 250 میلیون تومان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان همدان در خصوص اقدامات انجام شده از طریق صنعت آب و برق در راستای توسعه و پایداری و ثبات انرژی و آب در سطح استان و همچنین شهرستان نهاوند توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدمهدی شهیدی افزود: تأمین روشنایی مسیر دسترسی سراب گیان به طول 4 کیلومتر با هزینه‌کرد 400 میلیون تومان و تأمین روشنایی فضای داخلی سراب گیان با اعتبار 450 میلیون تومان از جمله اقدامات شاخص انجام شده در شهرستان نهاوند است.

وی با اشاره به عزم جدی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در زمینه اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های روستایی گفت: در این راستا 4.5 کیلومتر از شبکه‌های روستایی شهرستان نهاوند با هزینه‌کرد یک میلیارد و 250 میلیون تومان انجام شده است.

رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان همدان با اشاره به توسعه پنج کیلومتری شبکه‌ شهری نهاوند تصریح کرد: همچنین پنج دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت یک هزار کیلوولت آمپر برای افزایش 3 هزار و 400 مشترک جدید در سطح شهرستان نهاوند نصب شده است.

وی عنوان کرد: برداشت اطلاعات مشترکین شهری در لایه‌های GIS با هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیون تومان در شهرستان نهاوند به اتمام رسیده است.

شهیدی با بیان اینکه در راستای توسعه شهرستان پست 63 به 20 کیلوولت آمپر نهاوند 3 در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: در راستای خدمات‌رسانی بهینه و سریع به مشترکین تمام کنتورهای دیماندی شهرستان به کنتورهای دیجیتال و قابل رصد از راه دور تبدیل شده است.

مراد ناصری فرماندار نهاوند نیز در این جلسه با بیان اینکه توسعه محصول تلاش جمعی است، گفت: ما توانستیم با کمک و همراهی مجموعه شرکت توزیع برق در بحث گردشگری گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/

 

 

بیشتر بخوانید: خاموشی در انتظار همدانی‌ها نتایج ممیزی سرآغازی برای تحولات بیشتر در صنعت برق کشور است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان همدان برق شاخص صنعت برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان