Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا پهلوان‌روی، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت‌گو با ایکنا، گفت: با صدور فرمان تاريخی حضرت امام(ره) مبنی بر تشکيل بسيج مستضعفين، پايگاه‌های مقاومت در مساجد، حسينيه‌ها، ادارات، کارخانجات و مدارس بصورت خود جوش و مردمی شکل گرفت.

وی ادامه داد: با واگذاری مسئوليت بسيج به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شروع جنگ تحميلی عراق عليه ايران اسلامی، پايگاه‌های مقاومت بسيج در مدارس نيز همچون ديگر اقشار بسيج برای جذب، آموزش و اعزام دانش‌آموزان واجد شرايط به جبهه‌های جنگ حق عليه باطل فعال شدند که در اين ميان نقش معلمان و فرهنگيان بسيجی ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه سلمان استان بیان کرد: حضور حماسی دانش‌آموزان در سال‌های جنگ تحميلی نه تنها موجب گرمی و موفقيت جبهه‌ها شد، بلکه شور و نشاط ويژه‌ای در داخل مدارس ايجاد کرد تا ساير دانش آموزان نيز با مراجعه به مسئولان مدارس، خواستار راه اندازی بسيج دانش آموزی در مدارس خود شوند و بدين ترتيب هسته‌های اوليه تشکيلات بسيج دانش آموزی در مدارس تشکيل شد.

وی اظهار کرد: به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی که از 7 آبان‌ماه آغاز شده و تا 13 این ماه ادامه دارد، امسال 23 عنوان ویژه برنامه در سطح استان برگزار می‌شود.

پهلوان‌روی با بیان اینکه شعار هفته بسیج دانش‌آموزی امسال «مدرسه انقلابی، دانش‌آموز انقلابی» انتخاب شده است، افزود: هدف از اجرای این برنامه‌ها توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و همچنین انتقال میراث جاودانه ایثار و شهادت به جامعه بزرگ و آینده‌ساز دانش آموزان است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه سلمان استان عنوان کرد: به ‌منظور آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ دفاع مقدس و قرار گرفتن در فضای ایثار و شهادت، 4 هزار دانش‌آموز از سرتاسر استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن راهیان نور بسیج دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری برابر تیم چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شکست تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با شکست این تیم راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا(یک‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف تیم آلمان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی