Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های فوتبال امشب در کشور‌های مختلف اروپایی پیگیری می‌شود و تیم‌های مدعی به مصاف رقبا می‌روند. دیدار‌های جذابی در مسابقات لالیگا برگزار خواهد شد. تیم فوتبال یوونتوس هم در سری آ ایتالیا با جنوا بازی می‌کند. رقابت‌های جام اتحادیه نیز امشب برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جام اتحادیه فوتبال انگلیس 

در رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس امشب ۲ دیدار جذاب و البته حساس برگزار می‌شود. تیم فوتبال لیورپول از ساعت ۲۳ به وقت تهران میزبان آرسنال خواهد بود این دیدار بسیار جذاب است. شاگردان امری اگر چه در رقابت‌های لیگ جزیره وضعیت خوبی مانند لیورپول ندارند، اما همواره بازی در جام اتحادیه شرایط متفاوتی داشته و هیچ چیزی در آن مشخص نیست. تیم فوتبال لیورپول البته برای بازی امشب هم شرایط سختی دارد. آن‌ها صلاح، کلاین، ون دایک، شقیری و ماتیک را در اختیار ندارند و باید مقابل تیمی بازی کنند که همه مهره هایش به غیر از نلسون را در اختیار و شرایط خوبی هم دارد.  

دومین دیدار جذاب این رقابت‌ها مصاف تیم‌های چلسی و منچستر یونایتد است. شاگردان سولسشر مدت‌ها است که حریف جدی در جزیره نیستند و ناکامی هایشان بیشتر از موفقیت آن‌ها بوده است. آن‌ها فصل را خوب شروع نکرده اند و بعید است در پایان بتوانند به عنوان خوبی دست یابند به همین دلیل پیش بینی می‌شود آن‌ها تلاش بیشتری برای کسب جام هایی، چون اتحادیه و حذفی داشته باشند. البته شرایط شاگردان لمپارد هم بهتر از منچستری‍‌ها نیست و همین می‌تواند جذابیت بازی امشب که از ساعت ۲۳ و ۳۵ دقیقه آغاز می‌شود و را دو چندان کند.

۲ تیم برای بازی امشب لشگری از مصدومان و غایبان را دارند. فاسو منشا، پوگبا، ماتیک، شاو، برتراند و دالوت غایبان شیاطین سرخ برای این بازی هستند و رودریگور، موسندا، جینکل، کانته، بارکلی و چک هم غایبان چلسی برای این بازی خواهد بود. رقابت‌های جام اتحادیه امشب یک بازی دیگر را هم میان تیم‌های استون ویلا و ولورهمپتون را شاهد خواهد بود.  

هفته یازدهم لالیگا 

رقابت‌های هفته یازدهم لالیگا شب گذشته با دیدار تیم‌های اتلتیکو مادرید - آلاوس و بارسلونا - وایادولید آغاز شد که در پایان آن شاگردان والورده با پیروزی پرگل به صدر جدول رسیدند و اتلتیکویی‌ها هم با تساوی بد موقع شانس خود برای بالانشینی را از دست دادند. این رقابت‌ها امشب با برگزاری ۵ دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال رئال مادرید از ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه به مصاف لگانس خواهد رفت. شاگردان زیدان می‌توانند با برد در این بازی تا رتبه دوم جدول رده بندی بالا بیایند.  

برنامه بازی‌های امشب لالیگا: 

رئال سویداد - لوانته (۲۱:۳۰) والنسیا - سویا (۲۱:۳۰) بیلبائو - اسپانیول (۲۳:۳۰) بتیس - سلتاویگو (۲۳:۳۰) رئال مادرید - لگانس (۲۳:۴۵)

هفته یازدهم سری آ ایتالیا 

تیم فوتبال اینتر شب گذشته در دیداری مهم موفق شد با ۲ گل از سد برشا بگذرد و به صدر جدول بازگردد. البته آن‌ها یک بازی بیش‌تر از یوونتوس انجام داده اند و اگر امروز راه راه پوشان تورین بتوانند از سد جنوا بگذرند دوباره آن‌ها با یک امتیاز کمتر در رده دوم جدول رده بندی قرار می‌گیرند. ناپولی هم در دیدار مهمی دیگر به مصاف آتلانتا می‌رود و رمی‌ها هم میهمان اودینزه هستند.  

برنامه رقابت‌های امشب سری آ: 

ناپولی - آتلانتا (۲۱:۳۰) کالیاری - بولونیا (۲۳:۳۰) یوونتوس - جنوا (۲۳:۳۰) لاتزیو - تورینو (۲۳:۳۰) سمپدوریا - لچه (۲۳:۳۰) ساسولو - فیورنتینا (۲۳:۳۰) اودینزه - آاس رم (۲۳:۳۰)

جام حذفی آلمان 

رقابت‌های جام حذفی فوتبال آلمان امشب شاهد برگزاری ۵ دیدار خواهد بود که بیشتر آن‌ها مهم هستند. تقابل وولسبورگ و لایپزیش یکی از این دیدار‌ها است و تقابل تیم‌ها دورتموند و مونشن گلادباخ هم می‌تواند جذابیت زیادی داشته باشد.  

وولسبورگ - لایپزیش (۲۱:۰۰) وردربرمن - هایدنهایم (۲۱:۰۰) کایزرسلاتن - نورنبرگ (۲۱:۰۰) سن پائولی - فرانکفورت (۲۳:۱۵) دورتموند - مونشن گلادباخ (۲۳:۱۵) هرتابرلین - دینامودرسدن (۲۳:۱۵)

بیشتر بخوانید:

کل دستمزد تیم گرانادا، کمتر از دستمزد یک سال مسی

 جمله جالب مسی درباره دریافت جایزه کفش طلا

ستاره گران قیمت رئال مادرید در راه چین

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن

در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا ۲ بازی برگزار شد و در پایتخت ایتالیا، بایرلورکوزن موفق شد با شکست گرگ‌ها نیمی از راه صعود را طی کند و آتالانتا در فرانسه مقابل مارسی متوقف شد.

به گزارش ایسنا، در ورزشگاه المپیکو رم گرگ‌ها میزبان شاگردان ژابی آلونسو بودند اما در نهایت این بازی با پیروزی ۲ بر صفر بایرلورکوزن به پایان رسید تا عملا یک پای نماینده ژرمن‌ها به فینال رسیده باشد.

در این بازی سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

در دیگر دیدار هم مارسی در خانه نتوانست شاگردان گاسپرینی را مغلوب کند و با نتیجه تساوی یک بر یک این دیدار خاتمه پیدا کرد تا شانس آتلانتا برای فینالیست شدن بیشتر باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • ژابی آلونسو: به سه‌گانه نزدیک شده‌ایم
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی