Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@21:39:41 GMT

قاچاقچی صندل گرفتار شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۹۴۹۴

قاچاقچی صندل گرفتار شد

یک قاچاقچی با بیش از 600 جفت صندل در جکیگور به دام افتاد.

حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاچاقچی صندل اظهار کرد: مأمورین هنگ مرزی جکیگور در حین گشت زنی به منظور اجرای مأموریت‌های محوله به یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز مشکوک شدند که راننده خودرو بدون توجه به دستور توقف مأمورین اقدام به متواری شدن شد که با درگیری مسلحانه خودرو متوقف و در بازرسی انجام شده تعداد 601 جفت انواع صندل مردانه ، زنانه و بچگانه قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حیدر میرزایی در ادامه بیان کرد: با دستگیری متهم، اقدامات مربوط به رسیدگی پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر انجام شد.

وی تصریح کرد: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز، با توجه به نحوه کشف کالا ، عدم ارائه مدارک گمرکی و اظهارات متناقض متهم، رأی بر محکومیت قاچاقچی به پرداخت 760 میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کفش‌های مکشوفه صادر کرد.

میرزایی گفت: با توجه به اینکه خودروی حامل کالای قاچاق متعلق به شخصی جزء قاچاقچی بوده است، شعبه به میزان 70 میلیون ریال به جزای نقدی متخلف اضافه و خودرو به مالک مسترد شد./ فارس

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور (فیلم)

 

 

 

منبع :خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم) اقدام خطرناک راننده یک خودرو در تونل‌های تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • حرکت جنون‌آمیز پسر جوان؛ پرش از روی ۲ خودرو در حال عبور (فیلم)
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی