Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عبدالله حسنی گفت: مأموران انتظامی شهرستان گرمسار حین اجرای طرح و برنامه‌های پیشگیرانه در محور‌های این شهرستان، به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین دستور ایست دادند.

او ادامه داد: مأموران پلیس پس از توقف و بررسی مدارک موتورسیکلت، متوجه قاچاق بودن وسیله نقلیه شدند و آن را توقیف کردند و به مراجع قضایی تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سمنان ورود این‌گونه وسایل نقلیه به داخل کشور را ممنوع و قاچاق دانست و ابراز داشت: ارزش ریالی موتورسیکلت کشف‌شده برابر نظر کارشناسان سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

انتهای پیام / م

توقیف موتور سیکلت میلیونی در گرمسار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار محمد‌رضا هاشمی‌فر در این خصوص گفت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پی پایش و رصد اطلاعاتی شبانه‌روزی و دقیق پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر مغایرت وزنی در محموله ترانزیتی پارچه از یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را مشاهده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و به کشف 10 تن انواع پارچه خارجی قاچاق موفق شدند.

وی ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را 200 میلیارد ریال اعلام و گفت: در این راستا پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی و اقدام قرار گرفت.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • داداش کلاه یادت نره 
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد