Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@22:51:31 GMT

دن دیگو بر تخت پادشاهی جلوس کرد!

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۹۸۱۹

دن دیگو بر تخت پادشاهی جلوس کرد!

دیگو مارادونا در جریان دیدار تیمش خیمنازیا با نیوولز روی صندلی­ای که به کرسی پادشاهی شبیه بود نشست و از سوی هواداران نیوولز به شدت تشویق شد.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در جریان دیدار خیمنازیا و نیوولز اولد بویز در لیگ آرژانتین، دیگو مارادونا، اسطوره بزرگ فوتبال این کشور که سرمربی­گری خیمنازیا را به عهده دارد با استقبال پرشور هواداران تیم حریف، نیوولز روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارادونا که مدتی در این تیم حضور داشته با استقبال پرشور هواداران نیوولز روبرو شد.

 

اما باشگاه نیوولز برای مارادونا تهمیدات دیگری هم آماده کرده بود. آنها برای مارادونا صندلی مخصوصی در کنار زمین گذاشته بودند و مارادونا زمانی که روی این صندلی نشست مثل آن می­ماند که سلطانی بر تخت پادشاهی جلوس کرده. درحالیکه بازیکنان خیمنازیا و سایر اعضای کادر فنی تیم پشت سر دیگو روی نیمکت­های عادی استادیوم نشسته بودند او روی صندلی مخصوص خود جلوس کرد و بازی تیمش را تماشا کرد.

 

 

دیگو در پایان بازی این صندلی را امضا کرد و باشگاه نیوولز اعلام کرد که صندلی مخصوص دیگو را در حراجی خواهد فروخت و از هزینه آن برای انجام فعالیتهای خیریه استفاده خواهد کرد.

 

مارادونا در ماه سپتامبر به کشورش آرژانتین بازگشت و سکان هدایت تیم خیمنازیا که مقرش در منقطه لاپلاتا در نزدیکی بوئنس­آیرس قرار دارد را به عهده گرفت. خیمنازیا البته این روزها در سوپرلیگای آرژانتین وضعیت خوبی ندارد. به همین خاطر بازی دیروز تیم مارادونا مقابل نیوولز برای خیمنازیا که در 9 بازی اخیر خود تنها یک پیروزی بدست آورده بسیار مهم بود.

 

 

اما تیم مارادونا در این بازی یک پیروزی راحت بدست آورد و با نتیجه 4-0 به پیروزی رسید. اما آنچه بیش از اتفاقات فوتبالی این بازی را مورد توجه قرار دارد اتفاقات پیرامون دیگو مارادونا بود. مارادونا که در فصل 1993-1994 سابقه حضور در نیوولز را داشته پیش از شروع مسابقه برای هواداران این تیم صحبت کرد. هوادارانی که او را به شدت تشویق کرده و نامش را فریاد زدند.

 

مارادونا سپس روی صندلی مخصوصی نشست که نیوولزی­ها برایش تدارک دیده بودند. از این گذشته تلویزیون TNT که پخش بازی را به عهده داشت یک دوربین اختصاصی را تنها به ضبط حرکات مارادونا در طول بازی اختصاص داده بود و اسم آن را "دیگو کم" گذاشته بود.

 

 

به نظر می­رسید مارادونا از دوران حضورش در خیمنازیا راضی است و از حضور در این تیم لذت می­برد. رقص شاد و سرخوش او بعد از پیروزی 4-0 تیمش که در شبکه­های اجتماعی به شدت مورد استقبال قرار گرفت نشان می­دهد که دیگو از تصمیم خود برای بازگشت به آرژانتین کاملا راضی است.

 

 

آرژانتین مارادونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرژانتین مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در خودرو کاروان گارد پادشاهی عربستان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا به نقل از تارنمای شبکه آی ۲۴ نیوز رژیم صهیونیستی، انفجار این خودرو گویا چندین کشته و زخمی داشته که البته این شبکه به تعداد آنها اشاره نکرده است.

براساس این گزارش، علت این حادثه مشخص نیست اما آی ۲۴ از تلاش نا فرجام  ترور محمد بن سلمان ولیعهد عربستان خبر داده است.

در فیلمی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، می‌توان خودرویی را مشاهده کرد که پس از انفجار در آتش می سوزد.

تاکنون منابع رسمی عربستان واکنشی به این حادثه نداشتند.

دیگر خبرها

  • ببینید | شادی متفاوت رودیگر و آلابا پس از بازی؛ تکرار شادی افسانه‌ای با صندلی!
  • شادی متفاوت رودیگر و آلابا پس از بازی؛ تکرار شادی معروف با صندلی! / فیلم
  • داوید آلابا و تکرار شادی معروف‌اش با صندلی در برنابئو / عکس
  • خوشحالی معروف به رئال برگشت: این صندلی ماست! (عکس)
  • وقتی دیگو مارادونا به نحوه شوت زدن هری کین ایراد گرفت / زیرنویس فارسی
  • نمودار تورنومنت پادشاهی رینگ برای اسمکدان منتشر شد؛ رندی حریف ای جی شد/ اخبار WWE
  • مهارت های تکنیکی دیگو مارادونا و لیونل مسی با پیراهن بارسلونا / فیلم
  • گزارش ماندی نایت راو 6 می؛ تورنومنت پادشاهی رینگ شروع شد/ اخبار WWE
  • انفجار در خودرو کاروان گارد پادشاهی عربستان
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!