Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@17:39:40 GMT

فعالیت ۱۳۰هزار دانش‌آموز بسیجی در مدارس قم

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۱۹۹۷۷

فعالیت ۱۳۰هزار دانش‌آموز بسیجی در مدارس قم

حسین درخشان، مسئول فرهنگی بسیج دانش‌آموزی قم در گفت‌وگو با ایکنا، با گرامیداشت سالروز شهادت محمد حسین فهمیده، بسیجی ۱۳ ساله و روز بسیج دانش‌آموزی بیان کرد: بسیج یکی از عنایات ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به برکت وجود امام خمینی(ره) به امت اسلامی ارزانی شد. مسئول فرهنگی بسیج دانش‌آموزی قم افزود: جوانان و نوجوانان دانش‌آموز بسیجی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و عرصه‌های مهم انقلاب نقش موثری داشته‌اند، در این راستا تقویت روحیه ایثار و فداکاری در دانش‌آموزان و نوجوانان، یکی از رویکردهای مهم بسیج دانش‌آموزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: اگر ارزش‌های اسلامی و انقلابی در محیط مدرسه به خوبی تبیین شود، نسلی انقلابی، ارزشی و اخلاقی و با بصیرت تربیت می‌شود که می‌تواند در برابر توطئه‌های دشمن در هر شرایطی ایستادگی کند. درخشان بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۳۰ هزار دانش‌آموز بسیجی در سطح مدارس و پایگاه‌های بسیج قم فعال هستند و در برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارند. مسئول فرهنگی بسیج دانش‌آموزی قم با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در قم گفت: از اولین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های متعددی در استان قم داریم و امروز به مناسبت شهادت محمد حسین فهمیده تجمع عظیم دانش‌آموزان بسیجی استان قم در حال برگزاری است. وی اظهار کرد: در این تجمع دانش‌آموزان بسیجی با حضور خانواده شهید فهمیده در سالن امام خامنه‌ای در گلزار شهدای علی ابن جعفر گرد هم آمده‌اند و برنامه‌هایی چون روایتگری دفاع مقدس و خاطره‌گوئی از زندگی این شهید ۱۳ ساله برگزار می‌شود. درخشان بیان کرد: غبارروبی مزار شهیدان، دیدار با مراجع و علمای عظام، گلباران منزل امام خمینی(ره) توسط دانش‌آموزان بسیجی، برگزاری میزگرد خبری با حضور دانش‌آموزان نخبه، پویش بزرگ بسیج دانش‌آموزی تا آخر ایستاده‌ایم و حضور پرشور دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان و تریبون آزاد از جمله برنامه‌های مهم در این هفته است. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا قم فهمیده بسیجی دانش آموزان روایتگری تجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۱۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر دوشنبه در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی ناحیه یک مرکز استان، ضمن تبریک ایام و گرامیداشت روح شهید معلم و استاد الگو شهید مطهری و ۲۰ شهید دانش آموزی ناحیه یک شهر ساری و چهار شهید فرهنگی، اظهار کرد: دانش آموزان نسل‌های جدید از نظر فرهنگی فضای ذهنی، قلبی و فرهنگی شهدا را بشناسند و راهشان را ادامه دهند.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: شیاطین می‌خواهند از نظر فرهنگی دنیای درون نسل جدید ما را جور دیگری بسازند و با دنیای درون شهدای ما متناقض باشد و باید در این راستا هوشیار بود و کار فرهنگی و جهادی کنیم.

وی تاکید کرد: باید دانش آموزان و نسل‌های جدید را با آن فضای فرهنگی و معنوی که خدا دوست دارد آشنا کنیم آن وقت به یک محمدحسین فهمیده و شهدای دانش‌آموزان می‌شوند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: دانش‌آموزان ما باید با مسجد آشنا شوند و اهل مسجد و نماز اول وقت باشند زیرا صدای اذان را شیاطین را دور می‌کند، اما اگر صدای اذان، قرآن و نماز خبری نباشد شیطان نزدیک می‌شود.

این مسئول بیان کرد: رأس شیاطین آمریکاست و امپراطور رسانه‌ای دشمنان، مردم را دور خود جلب می‌کند و می‌خواهد الگوهای خود را نشان دهند درحالی که عاقبت گوش کردن حرف شیطان جهنم و عاقبت حرف خداوند بهشت است.

کد خبر 6092199

دیگر خبرها

  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب