Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمازجمعه ۱۰ آبان تهران به امامت آیت‌الله موحدی کرمانی در دانشگاه تهران اقامه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نماز عبادی ــ سیاسی جمعه ۱۰ آبان تهران به امامت آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

پیش از خطبه‌های نمازجمعه، سردار سرتیپ غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت سالروز تشکیل پدافند غیرعامل و محمّد زادمهر نماینده اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با موضوع مواضع اتحادیه دانشجویی متبوع و صادق تاج‌الدین نماینده بسیج دانش‌آموزی با موضوع بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی سخنرانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درهای دانشگاه از ساعت ۱۰ صبح باز می‌شود و مراسم نمازجمعه از ساعت ۱۰:۳۰ آغاز می‌شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام رضا ع سالروز شهادت امام رضا ع پیاده روی اربعین مسجد رحلت پیامبر اسلام ماه صفر قرائت زیارت ازبعید زائران پیاده حضرت رضا ع استقبال از زائران پیاده امام رضا ع آیت الله موحدی کرمانی نماز جمعه تهران موحدی کرمانی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز (یکشنبه) پس از اقامه نماز ظهر همزمان با تجمع سراسری دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت از مردم غزه و خیزش دانشجویان آمریکا که به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداخته اند در محوطه این دانشگاه تجمع می‌کنند.

در این تجمع که اعضا هیئت‌علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه شهید باهنر کرمان حضور داشتند، دانشجویان علاوه بر حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید را محکوم کرده و شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فریاد زدند.

کد خبر 6091234

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان  آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا