Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@05:13:32 GMT

همراه کارگران علیه سازمان خصوصی سازی هستم

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۰۱۵۹

همراه کارگران علیه سازمان خصوصی سازی هستم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: من روی ریل همراه هیچ کارگر نیستم اما برای دفاع از  حقوق قانونی کارگر من همراه او هستم علیه سازمان خصوصی سازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد شریعتمداری با انتشار یک پست در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

"آذرآب چشم و چراغ صنعت ایران است.

اعتراضات کارگری در  اراک

اعتراضات به حقی که روی موج رسانه های بیگانه به ساحل  آشوب کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری اظهار کرد: من روی ریل همراه هیچ کارگر نیستم اما برای دفاع از  حقوق قانونی کارگر من همراه او هستم علیه  سازمان خصوصی سازی .

در چارچوب  قانون نه روی ریل قطار، برای حل مشکلات کارگران به صورت قانونی در کنارشان هستم و هر کاری که بتوانم برای حل مشکل این قشر انجام میدهم.

مشکلات امروز ریشه در گذشته دارد.

مشکلات کارخانه آذرآب هم یکی از همین مشکلات ساختاری است که منشاء آن شناسایی شده و باید اقدام کنیم.

سرمایه و اهلیت

در موضوع  واگذاری مالکیت، بحث مالی سرمایه گذاران نباید تنها گزینه برای انتخاب باشد."

کد خبر 394915

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شریعتمداری محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی وزیر کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وزارت تعاون صنعت آذر آب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس

طرفداری| سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • قوانین کارگر وجود دارد اما اجرا نمی‌شود 
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار خانواده خود تجربه کند
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه در کنار اعضای خانواده را تجربه کند
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند