Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@19:24:48 GMT

داریوش ارجمندخادم حرم امام‌رضا(ع)شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۰۳۵۵

تولیت آستان قدس رضوی با درخواست خادمی داریوش ارجمند هنرمند مطرح کشور که در برنامه کبوترانه شبکه سه مطرح شده بود، موافقت کرد. ناطقان: داریوش ارجمند هنرمند سینما و تلویزیون شب شهادت امام رضا (ع) با حضور در برنامه کبوترانه شبکه سه ضمن بیان خاطراتی از دوران حضورش در مشهد مقدس خادمی آستان علی‌بن موسی‌الرضا (ع) بزرگترین آرزویش بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داریوش ارجمند در برنامه کبوترانه اظهار کرد: برای توصیف مکارم امام رضا(ع) باید صفات جدیدی به کار برده شود. من طعم رحمت این امام بزرگوار را چشیده‌ام، شاید هیچ فردی به اندازه من از الطاف امام هشتم(ع) بهره‌مند نشده باشد.

وی ادامه داد: روزی که به مشهد آمدم هیچ چیزی نداشتم، اما امروز که در محضر امام رضا(ع) هستم همه من را به عنوان نوکر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و غلام جد بزرگوار ایشان امیرالمومنین علی بن بی طالب(ع) می‌شناسند. امام رضا(ع) شرفی به من بخشیده است که در کشورهای دیگر هم آثارش را دیده‌ام.

این بازیگر سرشناس سینمای ایران بیان کرد: در دوران دانشجویی در آستان قدس رضوی استخدام شده بودم و به عنوان کارمند رسمی آستان قدس فعالیت داشتم و ارادت به امام رضا (ع) را از پدرم آموختم که او هم ۳۰ سال در بیمارستان امام رضا (ع) مشغول به فعالیت بود. زمانی که کارمند آستان قدس بودم ۷ نایب التولیه آستان قدس را دیدم، اما هیچ کدام حکم خادمی افتخاری امام رضا(ع) را به من ندادند، امروز آرزو دارم این توفیق نصیبم شود.

ارجمند با بیان اینکه در دوران جوانی تفریح من این بود که به حرم بیایم، عنوان کرد: امام رضا (ع) هر چه در طول زندگی از ایشان درخواست کرده‌ام به من داده است.

پس از این برنامه حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی با درخواست خادمی داریوش ارجمند موافقت کرد.

به گزارش فارس؛ چندی پیش داریوش ارجمند در گفت‌وگویی ضمن بیان خاطراتش از دکتر شریعتی گفته‌ بود: شریعتی ما را تشویق می‌کرد تا در جلسات سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای شرکت کنیم و تأکید می‌کرد: «در مسجد کرامت یک روحانی جوانی است به نام سیدعلی خامنه‌ای. بروید پای صحبتش بنشینید ببینید چه می‌گوید.» از آن زمان در زندگی تحت تأثیر دو «علی» بودم؛ «علی خامنه‌ای و علی شریعتی». منبع: فارس برچسب ها: داریوش ارجمند ، حرم امام رضا ، خادم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: داریوش ارجمند حرم امام رضا خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونفره قدیمی عمو پورنگ و امیرمحمد سوژه کاربران شد

آفتاب‌‌نیوز :

انتشار تصویری حدودا بیست ساله از داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) و امیرمحمد، زوج موفق اجرای برنامه کودک مورد توجه کاربران قرار گرفته است. داریوش فرضیایی متولد ۱۳۵۲ است و حالا نزدیک به ۵۲ سال دارد و انگار نشانه‌ای از گذر زمان در چهره او پیدا نیست.

در ادامه برخی از واکنش‌ها را مرور می‌کنیم:

فامو: سرگذشت عجیب بنجامین باتن ۲ رو می‌تونن از روی عمو پورنگ بسازن.

موسیو: عکس قدیمی ژاوی و پِدری

یوحنا: پیوند موفقیت‌آمیز عمو پورنگ و ژاوی

مانی: امیر محمد اینجا ۲۵ سالشه و عمو پورنگ ۱۰ سال

محمدرضا: اینجا تولد ۱۰سالگی پورنگ بود

ونوس: عمو پورنگ برعکس مردم داره به طرف بچه‌تر شدن حرکت می‌کنه.

فلاح: عمو پورنگ قدیم پنجاه سالش بوده.

ریحانه: یعنی اون وقتا که بچه بودیم عمو پورنگ می‌دیدیم، عمو پورنگ این شکلی بود؟ چرا از وقتی یادمه اونی بوده که الانش هست؟!

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل/ عکس
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل
  • گنج داریوش سوم هخامنشی؛ گنجینه‌ای عظیم که هنوز پیدا نشده است
  • گنج داریوش سوم هخامنشی؛ گنجینه ای عظیم که هنوز پیدا نشده است
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • دونفره قدیمی عمو پورنگ و امیرمحمد سوژه کاربران شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد