Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران از افزودن خدمات جدید به نرم افزار موبایل همراه ایثار تا پایان سال خبرداد.

 علیرضا امینی با اشاره به تغییرات ظاهری در رابط کاربری سامانه خدمات الکترونیک ایثارگر گفت: سامانه‌های نرم‌افزاری برای حفظ جذابیت‌های بصری ناگزیر به ایجاد تغییرات و به روز کردن سامانه بر اساس استانداردهای جدید هستند و سامانه خدمات الکترونیک ایثار نیز پس از گذشت چهار سال نیاز به تغییراتی داشت تا برای مخاطبین از دیدگاه بصری جامع‌تر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: یکی از مسائل مهم در دستور کار برای این سامانه، ایجاد تغییراتی به منظور تسهیل در استفاده از خدمات توسط تلفن همراه برای مخاطبین بود که در این راستا قابلیت افزودن تصویر و کم حجم شدن اطلاعات درنظرگرفته شده است، همچنین در نسخه وب نیز به برخی بخش‌ها توضیحاتی اضافه شد.

امینی گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان‌های مربوطه، بنیاد باید ۳۰ خدمت خود را الکترونیکی کند که در این راستا تا پایان سال دو خدمت دیگر شامل کمک هزینه ازدواج و درخواست اردو الکترونیکی خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در سامانه جدید خدمات الکترونیک ایثار، بهبودهایی در بخش ارائه شکایات سامانه در دست اقدام است زیرا در گذشته شکایات قابل پیگیری نبود ولی با تغییرات به وجود آمده ایثارگران می‌توانند تمامی مراحل شکایات خود را پیگیری کنند، از سوی دیگر شکایات به سامانه سجایا نیز متصل شده است.

امینی همچنین به افزودن خدمات جدید به نرم افزار موبایل همراه ایثار تا پایان سال اشاره کرد و گفت: این نرم افزار تاکنون خدماتی نظیر فهرست مراکز مشاوره و دفاتر بنیاد ارائه می‌داد که مقرر شده ارزیابی عملکرد کارکنان توسط ارباب رجوع و اعلام مانده وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد و مبلغ پس‌انداز نیز به این نرم‌افزار افزوده شود./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی در پی ادامه فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های همرفتی از روز فردا جمعه (۷ اردیبهشت) تا شنبه (۸ اردیبهشت)، هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.

این سامانه مخاطراتی از قبیل رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ را به همراه خواهد داشت.

همچنین سامانه مذکور در روز جمعه استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب خراسان رضوی و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و در روز شنبه استان‌های کرمان، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و شمال و شرق هرمزگان را در برخواهد گرفت.

احتمال آب‌گرفتگی معابر، احتمال جاری‌شدن روان آب، تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید، لغزندگی و کاهش دید به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه‌های موقت و احتمال خسارت به نهال، درختان آسیب‌پذیر و محصولات باغی و زراعی از جمله اثراتی است که این سامانه می‌تواند به همراه داشته باشد.

در این راستا به احتیاط در سفرها به‌ویژه برون‌شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابه‌جایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها و تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی توصیه می‌شود.

کد خبر 6088811 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است