Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل حمایت از مشاغل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آزادی تمام کارگران شرکت آذرآب خبر داد و گفت:سهامدار عمده مکلف است نسبت به پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به آذر آب اقدام نماید. ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ اقتصادی کار آفرینی و اشتغال نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کریم یاوری درباره آخرین وضعیت کارگران بازداشتی شرکت آذرآب گفت:  تمام کارگران  بازداشتی آذر آب با تشریک مساعی تمامی مسئولان مرتبط استانی و همراهی و مساعدت دادستانی اراک آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بانک کشاورزی به عنوان  سهامدار عمده  آذر آب با 32 درصد سهام و یک فرد حقیقی با 10 درصد سهام باید خود را  نسبت به حل مشکلات  آذر آب متعهد بدانند.

کارگران آذرآب به کار بازگشتند/ وزارت کار: بانک کشاورزی به وظایف خود عمل نکرد

این مقام مسئول افزود: بانک کشاورزی مطابق  مصوبه مورخه اول آبانماه 98 دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مکلف است نسبت به پرداخت 15 میلیارد تومان  تسهیلات به آذر آب اقدام نماید.

یاوری تاکید کرد: نمایندگان  و اعضای شورای اسلامی کار آذرآب به عنوان نماینده قانونی کارگران مستمراً امور مرتبط به کارگاه و کارگران و رفع مشکلات را باهمکاری نهادهای مسئول  ذیربط پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه کارگران آذر آب در زمره افتخارات  جامعه کارگری کشور هستند، ادامه داد: متقاضیان خرید سهام بانک کشاورزی در آذرآب باید برنامه مشخص برای احیاء و تداوم تولید و تامین حقوق کارگران حد اقل در 5 سال آینده  را به استانداری استان مرکزی اعلام نمایند.

مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل وزارت کار افزود: تا زمانیکه بانک کشاورزی سهامدار عمده و اصلی آذر آب است  و سه نفر از اعضاء اصلی هیات مدیره شرکت تعیین می کند باید خود را در مقابل مطالبات کارگران  مسئول  و پاسخگو بداند.

 انتهای پیام/

R1012189/P/S7,82/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مراسم واگذاری سهام عمده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس یک هفته قبل در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که حالا پس از هفت روز نامه این واگذاری به دست فدراسیون فوتبال رسید.

ابراهیم بازیان، سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی، در نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را با واگذاری سهام 85 درصدی اعلام کرد.

در نامه بازیان برای رئیس فدراسیون فوتبال عنوان شده که سهام 85 درصدی باشگاه استقلال به‌طور  تفکیک شده با واگذاری «5 درصد به گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس»، «20 درصد به شرکت پتروشیمی پارس»، «20 درصد به شرکت پتروشیمی بوعلی سینا»، «20 درصد شرکت پتروشیمی تندگویان» و «20 درصد شرکت پتروشیمی بندر امام» انجام شده است.

همچنین در نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی برای رئیس فدراسیون فوتبال عنوان شده که سهام 85 درصدی باشگاه پرسپولیس نیز به طور تفکیک شده با واگذاری «30 درصد به بانک شهر»، «20 درصد به بانک تجارت»، «20 درصد به بانک ملت»، «5 درصد به بانک صادرات»، «5 درصد به بانک رفاه» و «5 درصد به بانک اقتصاد نوین» صورت گرفته است.

در نامه بازیان آمده است:
«به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی- ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ ۱۴۰۳/۲/۳ توسط این سازمان به فروش رسید.»

دیگر خبرها

  • تغییر نام استقلال به وزارت ورزش ربطی ندارد
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی