Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان زندان ها در اولین برنامه سفر به شهرستان هشترود در استان آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، در این جلسه اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان ها با اشاره به وضعیت کشور گفت: ایران یک کشور در حال توسعه است و بروز برخی مشکلات در مسیر توسعه طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه باید فرصت ها و تهدیدات را شناخت و بر اساس آنها برنامه ریزی ها را انجام داد، گفت: نباید طوری عمل شود که فرصت های خدمت به مردم و توسعه کشور موجب بروز مشکلات در حوزه‌های دیگر شود.

جهانگیر مشکلات اجتماعی را یکی از دغدغه‌های کشور عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری به طور دائم بر کاهش آسیب های اجتماعی تاکید دارند و به طور مرتب آخرین گزارش ها در این زمینه به ایشان اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس سازمان زندان ها گفت: در شرایط کنونی نیاز به وحدت و همدلی داریم و همه باید برای گذار از این شرایط تلاش کنیم.

جهانگیر ادامه داد: امروز رئیس قوه قضائیه به عنوان پرچمدار مبارزه با فساد است و وظیفه همه ما این است که تلاش کنیم تا این مبارزه که بارقه امید را در دل مردم ایجاد کرده به بهترین نتیجه‌های ممکن برسد.

رئیس دفتر بازرسی ویژه قوه قضائیه در ادامه این جلسه با بیان آمارهایی در خصوص وضعیت اجتماعی و قضایی شهرستان هشترود به تحلیل وضعیت موجود و اقدامات لازم برای کاهش آسیب های اجتماعی پرداخت.

وی اظهار کرد: کاهش استفاده از مجازات حبس و استفاده از مجازات های جایگزین باید مورد توجه قرار گیرد. حبس تنها راه حل برای ضمانت اجرای قوانین نیست.

در ابتدای این جلسه فرماندار، رئیس دادگستری، نماینده مجلس و امام جمعه هشترود طی سخنانی گزارشات مختلفی از وضعیت اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و قضایی شهرستان را ارائه و مطالبات مردم شهرستان را با نماینده رئیس قوه قضائیه مطرح کردند.

جهانگیر در خصوص یکی از مطالبات مردمی برای انتقال زندان هشترود به بیرون شهر قول مساعد داد.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور صبح امروز وارد شهرستان هشترود شد و  در این سفر که در پی سفر رئیس قوه قضائیه به آذربایجان شرقی صورت می گیرد، رئیس سازمان زندان ها از شهرستان هشترود بازدید می کند.

اصغر  جهانگیر رییس سازمان زندان ها در بدو ورود به شهرستان هشترود که با استقبال مقامات قضایی و اجرایی استان همراه بود، با حضور در گلزار شهدای گمنام، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن ادای احترام کرد.

 جهانگیر در این سفر یک روزه به عنوان نماینده رئیس قوه قضائیه به بررسی وضعیت قضایی و مشکلات مردم خواهد پرداخت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئیس سازمان زندان ها استانی سیاسی حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرید قشلاقی در جلسه ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات بحران افزود: متاسفانه آبفای هشترود طرح پیشرفته فاضلاب را تکمیل نمی‌کند و پسابهای ریخته شده به رودخانه شهر موجب بروز بیماری در فصل تابستان و بوی بد می‌شود.

وی اضافه کرد: آب و فاضلاب شهری هم باید در اجرای طرح فاضلاب مدرن شهری اقدامات لازم را انجام دهد و این طرح را هرچه زودتر به اتمام برساند تا مردم مجبور به هدایت فاضلاب‌های خانگی خود به داخل رودخانه نشوند.

فرماندار هشترود گفت: با توجه به اینکه حریم و بستر رودخانه‌های هشترود مشخص نیست اداره امور مناع آب هم باید ترتیبی اتخاذ کند که در اسرع وقت هم حریم و هم بستر رودخانه‌های شهرستان معین شود.

قشلاقی گفت: مشخص نبودن بستر رودخانه‌های داخل شهر وحتی خارج از شهرستان باعث تعرض افراد به این ناطق شده و در صورت بروز سیل و خسارت باید خسارت جبران ناپذیری به افراد خسارت دیده پرداخت شود در صورتی که اصلا حق آنها نیست.

پورصادق شهردار هشترود هم تجهیز آتش نشانی این شهر را خواستار شد و گفت: خودروهای آتش نشانی این شهرستان نیاز به تعمیر دارند و در صورت بروز حادثه‌ هم زمان در شهرستان با مشکل رو به رو خواهیم شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر محلات شهر قدیمی هستند و خودروهای سنگین آتش نشانی نمی‌توانند وارد آن مناطق شوند از این رو درخواست تجهیز آتش نشانی را به خودرو‌های سبک از جمله نیسان و موتور داریم تا بتوانیم در صورت بروز حادثه خدمات به مردم بدهیم.

دیگر خبرها

  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود
  • زندان‌های مازاد مولدسازی می شوند
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود