Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اگر تا مدت زمان دو ماه که عنوان شده، در مذاکراتی که وجود دارد آنچه ما به‌دنبال آن هستیم حاصل نشود، قطعا گام چهارم را بر خواهیم داشت. ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره گام چهارم کاهش تعهدات هسته‌ای گفت: اگر تا مدت زمان دو ماه که عنوان شده، در مذاکراتی که وجود دارد آنچه ما به‌دنبال آن هستیم حاصل نشود، قطعا گام چهارم را بر خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی: انواع و اقسام صداها از اصلاح‌طلبان شنیده می‌شود/ در شورای سیاست‌گذاری آنها شرکت نمی‌کنیمجهانگیری: اقتصاد ایران نیازمند ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری در بخش تولید استربیعی: دستگاه‌ها باید اقدامات خود را در مقررات‌زدایی به هیئت دولت اعلام کنند

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره مسدود شدن حساب بانکی برخی از ایرانی‌ها در مالزی گفت: این اتفاق فقط برای دانشجویان در مالزی نبود و در برخی کشورهای دیگر نیز اتفاق افتاده و بر اساس مشکلاتی است که برای تحریم‌ها به وجود می‌آید ولی وزارت خارجه و سفارتخانه ما رایزنی‌هایی کردند که بسیاری از اینها باز شده است و این مسئله در حال پیگیری است.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

R1531/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط جلسات هیئت دولت دولت دوازدهم محمود واعظی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جلسات هیئت دولت دولت دوازدهم محمود واعظی جلسات هیئت دولت دولت دوازدهم محمود واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت درباره جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش اظهار داشت: به منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی ساختارمند، مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید.

وی با بیان این­که این اساسنامه به تایید شورای نگهبان رسیده است، عنوان کرد: اساسنامه صندوق برای اجرا، امروز از سوی دفتر هیئت دولت به دستگاه­‌های اجرایی ابلاغ شد.

سخنگوی دولت ادامه داد: مطابق قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان مصوب ۱۳۹۹، همه قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در همه رشته­‌ها و همچنین قهرمانان و پیشکسوتان جانباز، نابینا، ناشنوا و معلول باید مورد حمایت قرار بگیرند. این صندوق، در راستای اجرایی شدن این وظیفه قانونی، حمایت مؤثر­تری از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی انجام خواهد داد.

بهادری جهرمی با بیان این موضوع که در اساسنامه صندوق، ۱۱ وظیفه حمایتی برای قهرمانان و ورزشکاران پیش­‌بینی شده است، گفت: زیرساخت اعطای انواع تسهیلات اعتباری، از جمله وام­‌های مسکن، ازدواج و اشتغال طبق این اساسنامه فراهم شده است که پس­ از تأمین منابع می­‌تواند به­ تدریج این موارد اجرایی شود.

وی با بیان این­که بخشی از منابع و فعالیت­‌های صندوق می‌تواند به تسهیل بیمه­‌های اجتماعی ورزشکاران و پیشکسوتان تخصیص پیدا کند، گفت: صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان، علاوه بر منابعی که در اختیار دارد، می­‌تواند از تسهیلات مالی و اعتباری بانک­‌ها و مؤسسات مالی نیز در راستای حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی استفاده کند.

سخنگو و دبیر هیئت دولت با اشاره به این موضوع که مطابق اساسنامه­‌ای که ابلاغ شده، دو نفر از رؤسای فدراسیون­‌های ورزشی نیز عضو هیئت امنای صندوق خواهند بود، گفت: وزیر ورزش و جوانان، رئیس هیئت امنای صندوق است. علاوه بر این، وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعضای هیئت امنای صندوق هستند.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: ۵ محل برای تأمین منابع مالی صندوق در اساسنامه پیش­‌بینی شده که ردیف‌های مالی در قوانین بودجه سالانه، یکی از این منابع است.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران ایرانی در میادین ورزشی و به­‌خصوص بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی ایران که با کسب مدال‌های رنگارنگ در میادین ورزشی، پرچم کشور عزیزمان را به اهتزاز درمی­‌آورند، شایسته حمایت­‌های مؤثر و مستمر هستند. دولت سیزدهم به همین­ منظور اساسنامه صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش را مصوب و ابلاغ کرد. ان­‌شاءالله با آغاز فعالیت­‌های این صندوق، حمایت­‌های عملی بیشتری از این عزیزان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
  • بازگشت هیئت حماس از قاهره برای تکمیل رایزنی‌ها
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست