Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@19:25:28 GMT

تقابل توییتری ترامپ و پلوسی بر سر استیضاح

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۰۹۰۳

تقابل توییتری ترامپ و پلوسی بر سر استیضاح

پایگاه خبری هیل،‌ این اختلافات با توییت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا آغاز شد. او پرسید چه تعداد دیگر از مقام‌های مخالفش باید بیایند و مقابل کمیته‌های اطلاعات، روابط خارجی و نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان برای تحقیقات استیضاح شهادت بدهند. او از این کمیته‌ها خواست تا "متن" تماس تلفنی ۲۵ ژوئیه او با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین را بخوانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پلوسی در واکنش به سخنان ترامپ گفت: "همه سخنان شما را در آن تماس خوانده‌اند." پس از آن ترامپ در پیام دیگری گفت او هر کاری انجام می‌دهد تا حزب جمهوری‌خواه را تخریب کند. او همچنین نوشت: دموکرات‌های بی‌کاره در ۲۰۲۰ کرسی‌های زیادی از دست خواهند داد. آن‌ها به رهبری سیاستمدار فاسدی به نام آدام شف، "آرزوی مرگ" دارند.

رئیس‌ مجلس نمایندگان آمریکا پس از افشای شکایت یک مامور اطلاعاتی و ارائه جزئیات تماس ترامپ و رهبر اوکراین، تحقیقات استیضاح را به جریان انداخت. ترامپ از زلنسکی خواسته بود تا علیه جو بایدن، معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و پسرش تحقیق کند. بایدن از رقبای جدی دموکرات آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰ است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نانسی پلوسی استیضاح ترامپ دونالد ترامپ توئیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ درگیری جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به بهانه فلسطین

بیش از ۳۰ سناتور آمریکایی طرح کاخ سفید برای پذیرش پناهجوی فلسطینی از غزه را تهدیدی برای امنیت ملی این کشور دانستند؛ مخالفت گسترده جمهوری‌خواهان نشانگر رویکردی جدید برای حمله سیاسی به نامزدی بایدن پیش از برگزاری انتخابات آتی است.

دریافت 25 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ویدیو/ درگیری جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به بهانه فلسطین
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین