Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@16:13:37 GMT

رودخانه های داخل شهر همدان لایروبی شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۱۰۴۶

رودخانه های داخل شهر همدان لایروبی شد

همدان _معاون خدمات شهری شهردار همدان گفت: پیش از آغاز فصل بارندگی، لایروبی و پاک‌سازی تمام رودخانه‌های داخل شهر به صورت کامل انجام شده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری همدان وحید علی‌ضمیر با بیان اینکه در دو بارندگی پرحجم هفته گذشته تنها دو گزارش آب گرفتگی در معابر شهری دریافت شد، اظهار کرد: یکی از این گزارش‌ها در قاسم‌آباد بود که به تازگی به شهر الحاق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه آب گرفتگی جوی‌ها و نهرهای داخل شهر به شهرداری مربوط است، افزود: لای روبی این بخش‌ها پیش از آغاز فصل بارندگی به طور کامل انجام شد و تمام رودخانه‌ها به صورت کامل پاک سازی شد. معاون خدمات شهری شهردار همدان با اشاره به اینکه در بارندگی‌های اخیر در میدان شهید مدرس و بلوار شهید رجایی مشکلاتی به وجود آمد، تصریح کرد: با تدابیری که در این بخش نیز به کار گرفته شده، این مشکلات برطرف خواهد شد و برای بارندگی با حجم بالا نیز مشکلی نخواهد بود. وی با بیان اینکه در شهر روان‌آب در بارندگی‌های اخیر نداشته‌ایم، ادامه داد: در بعضی از نقاط شهر ممکن است جمع شدن آب بنا به دلایلی چون وضعیت آسفالت و یا شیب معبر ایجاد شود اما روان آب جاری نخواهد شد. علی‌ضمیر تأکید کرد: متأسفانه زباله‌های داخل نهرها و جوی‌ها یکی از معضلات پیش روی خدمات شهری است که همکاران ما به طور مدام با آن درگیر هستند و البته به طور مرتب پاک سازی را انجام می‌دهند. پوشش رودخانه‌های همدان در حال انجام معاون خدمات شهری شهردار همدان گفت: پوشش روی رودخانه‌های شهر همدان هر ساله در برنامه شهرداری قرار دارد و بخش عمده‌ای از آن انجام شده است. وی با بیان اینکه پنج سرشاخه اصلی رودخانه در شهر وجود دارد خاطرنشان کرد: ۶۲ کیلومتر رودخانه در شهر وجود دارد که پوشش عمده آن انجام شده است.    

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با شروع بارندگی از روز گذشته (چهارشنبه)، دو هزار نیروی کارگری و کارشناسان حوزه خدمات شهری در مناطق ۱۳گانه مشهد به حالت آماده‌باش درآمدند.   احسان نجاری مقدم اظهار کرد: حجم بارندگی از روز گذشته ۱۹ میلیمتر اعلام شده و سامانه بارشی تا فردا (جمعه) به صورت پراکنده فعال است، همچنین بیشترین حجم بارندگی ساعت ۲۳ تا ۲۴ از ایستگاه هفت حوض به مقدار ۵/۶ میلیمتر در ساعت گزارش شده است.   وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده تمهیدات لازم برای مدیریت بحران احتمالی در زمان بارندگی اندیشیده شده است و در این مدت ۳۰ نقطه تجمع آب سطحی در سطح شهر گزارش و به سرعت رفع شد.   مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: تا پایان آماده‌باش، دو هزار نیروی پاکبان خدمات شهری در سه شیفت، ۹۵ موتور پمپ، ۴۹ دستگاه ماشین‌آلات تانکری و پشتیبانی خدمات شهری و پنج هزار و ۷۰۰ کیسه شن در مناطق مختلف شهر مشهد، مستقر هستند.

دیگر خبرها

  • آئین دوهزار ساله بیل‌گردانی در نیم‌ور برگزار شد
  • مصائب شیراز پس از باران (+ عکس)
  • مصائب شیراز پس از باران / تصاویر
  • مصائب شیراز پس از باران
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • استقرار نیرو‌ها و تجهیزات لازم با شروع بارندگی در مشهد
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • تزریق ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به تالاب هشیلان
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود