Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودی گفت: ۱۲ گروه نمایشی از شهرهای تنکابن، نوشهر، آمل، بابلسر، نکا، قائم‌شهر و پل سفید ۲۰-۲۳ آبان ماه با اجرای صحنه‌ای در ساری برای کسب عناوین برتر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «یاسر محمودی» امروز چهارشنبه (8 آبان ماه) در آئین رونمایی از پوستر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران بابیان اینکه تعداد 22 متن از 11 شهر رامسر، تنکابن، نوشهر، نور، محمودآباد، بابلسر، آمل، قائم‌شهر، پل سفید، نکا و ساری در مرحله بازخوانی جشنواره انتخاب و به مرحله بازبینی راه یافتند، اظهار کرد: بازبینی این آثار از 29 مهرماه آغاز و دوم آبان ماه پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس انجمن هنرهای نمایشی شعبه مازندران و دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران بابیان اینکه تعداد 12 گروه نمایشی از شهرهای تنکابن، نوشهر، آمل، بابلسر، نکا، قائم‌شهر و پل سفید جهت حضور در مرحله نهایی این جشنواره پذیرفته شدند، تأکید کرد: تلاش داریم به‌دوراز حاشیه‌ها روی سکوی این جشنواره بایستیم.

 

وی بابیان اینکه 11 نمایش منتخب در بخش رقابتی جشنواره حضور پیدا خواهند کرد، یادآور شد: نمایش «جشن تولد 18 سالگی» به نویسندگی و کارگردانی سارا فرخی  از شهر آمل نیز در بخش میهمان این جشنواره اجرا می‌شود.

 

محمودی با اشاره به اینکه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران 20-23 آبان ماه جاری در سالن‌های سلمان هراتی و بلک باکس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و سالن شهید هادی باغبانی حوزه هنری استان برگزار می‌شود، گفت: حضور در گلزار شهدای ساری، بازدید از تالار فرهنگی هنری در حال احداث ساری و افتتاح نمایشگاه پوستر از برنامه‌های آئین افتتاحیه جشنواره در روز دوشنبه 20 آبان ماه است.

 

وی از برگزاری چهار نشست تخصصی در حاشیه برگزاری جشنواره سی و یکم خبر داد و خاطرنشان شد: آئین اختتامیه این جشنواره پنج‌شنبه 23 آبان ماه ساعت 14 در سینما سپهر ساری برگزار می‌شود.

 

محمودی بابیان اینکه نمایش‌های «سیل ساکن تفکرات اذهان بیخودی ناآرام» به نویسندگی نیما دهقانی و کارگردانی سبحان قربانی از شهر بابلسر، «جنگال» به نویسندگی  و کارگردانی علی قاجاری از شهر ساری، «جشن تولد 18 سالگی» به نویسندگی و کارگردانی سارا فرخی  از شهر آمل و «چند پاراگراف عشق» به نویسندگی و کارگردانی حامد کریمی از قائم‌شهر در نخستین روز از جشنواره اجرا می‌شوند، افزود: نمایش‌های «بقا» به نویسندگی افشین نبی پور و کارگردانی مشترک افشین نبی پور و محمد شجاعی از شهر آمل، «آقای کانگ» به نویسندگی و کارگردانی سهیل شیخ متولی از شهر آمل، «طالب» به نویسندگی و کارگردانی تورج زایدلی از شهر ساری و «پس از برخورد جسم سخت به سر» به نویسندگی سجاد داغستانی و کارگردانی مهدی ملکی از شهر پل‌سفید (سوادکوه) در روز سه‌شنبه 21 آبان ماه به روی صحنه می‌روند.

 

وی گفت: نمایش‌های «خواب در فنجان خالی» به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی احمد خدادی از شهر نکا، «انتخاب» به نویسندگی حسین ذوالفقاری و کارگردانی حمید ناطقی از گروه پاپیون ساری، «پانما» به نویسندگی مجید کاظم‌زاده مژدهی و کارگردانی مسلم خردمند از شهر نوشهر و «تنت تازیانه‌ای است که زلفش را در باد بی‌زمان رها کرده» به نویسندگی مجتبی دهدار و کارگردانی داریوش شافی از شهر تنکابن روز چهارشنبه 22 آبان ماه اجرا خواهند داشت.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام رضا ع امام رضا ع مسجد سالروز شهادت امام رضا ع پیاده روی اربعین زائران پیاده حضرت رضا ع استقبال از زائران پیاده امام رضا ع کاروان زائران پیاده عزاداری گلزار شهدا ساری نشست تخصصی تئاتر سینما سپهر ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفمین جلسه از نهمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز یک‌شنبه ۹ اردی‌بهشت‌ماه ۱۴۰۳ با نمایش ۴ فیلم کوتاه در پردیس سینمایی بهمن برگزار خواهد شد.

در این جلسه از فصل نهم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های کوتاه داستانی «شیوع» به کارگردانی میثم مرادی، «زخم» به کارگردانی سحر نورمنور، «گرازها» به کارگردانی غلامرضا جعفری و «قضاوت» به کارگردانی آریا گازُر، روی پرده خواهند رفت.

محمد علیزاده، نویسنده و منتقد سینما، به عنوان کارشناس این جلسه، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده به گفتگو می‌نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.
محمد محمدی، به عنوان مجری‌کارشناس برنامه حضور خواهد داشت.

«شیوع» در ژانر آخرالزمانی، به نویسندگی و کارگردانی میثم مرادی ساخته شده و حمید شاکری تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده داشته است. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «ما مسخ شده‌ایم... می‌دانیم که نمی‌دانیم... و همچنان نمی‌دانیم... ما مسخ شده‌ایم.»

«زخم» فیلمی است در ژانر درام به نویسندگی و کارگردانی سحر نورمنور و تهیه‌کنندگی مشترک سحر نورمنور و انجمن سینمای جوانان ایران. «زخم» روایت داستان یک دختر ۹ ساله است که بعد از زلزله و از دست دادن خانواده‌اش با مسئله بلوغ مواجه می‌شود درحالی‌که از آن چیزی نمی‌داند.

«گرازها» را غلامرضا جعفری، نویسندگی و کارگردانی کرده و به‌تهیه‌کنندگی رامین سامانی، در ژانر درام ساخته شده است.

«قضاوت» اثری کمدی است به‌نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی آریا گازُر. این فیلم کوتاه داستان مانی و سورنا است که هنرجویان یک هنرستان هستند. آنها که شاهد تعریف و تمجید ناعادلانه مدیر از یک هنرجو و فیلمش هستند، تصمیم می‌گیرند که اعتراض‌شان را با ساختن فیلمی از مدیر و رفتارش نشان دهند.

هفتمین جلسه فصل نهم پاتوق فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز – پخش رویش، یک‌شنبه ۹ اردی‌بهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

خواهش‌مندیم مخاطبانی که در هفته‌های گذشته پاتوق فیلم کوتاه تهران حضور داشته‌اند، حتما کارت عضویت باشگاه مخاطبان (پاتوق فیلم کوتاه) را همراه خود داشته باشند.
حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد