Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرماندار پلدختر با بیان اینکه هم اکنون پل‌های ارتباطی هیچ منطقه‌ای در پلدختر قطع نیست، گفت: اقدامات مربوط به بازسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی در سطح شهرستان نیز با پیشرفت قابل قبولی در حال انجام است. تاریخ انتشار: 12:03 - 08 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۳۰۵۰ حسن رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به آخرین وضعیت بازسازی پل‌ها، دیوار ساحلی و معابر در وضعیت پساسیل شهرستان پلدختر بیان کرد: جهت خدمات‌رسانی در  وضعیت پساسیل، هر آنچه باید انجام می‌شده است، تعریف و در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه دیوار ساحلی کشکان رود در حال ساخت است، ادامه داد: در بحث بازسازی پل‌های ارتباطی در سطح شهرستان نیز به جد ورود کردیم  تا هر نقصانی وجود دارد، مرتفع شود و مردم دغدغه‌ای در این رابطه نداشته باشند.   فرماندار پلدختر اضافه کرد: اقدامات مربوط به بازسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی در سطح شهرستان نیز با پیشرفت قابل قبولی در حال انجام است و استان‌های معین که اصفهان و اردبیل  هستند، همکاری مطلوبی در این باره دارند؛ مردم از روند امورات اجرایی پساسیل در پلدختر رضایت دارند.   وی تصریح کرد: سطح تخریب وآسیب‌های سیل فروردین ماه گسترده بود اما نیروهای ستادی و اجرایی هرچه در بضاعت داشته را بکار گرفته و وارد میدان خدمت رسانی شده‌اند. امیدواریم تا پایان آذرماه و نهایتا تا آخر سال خیلی از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در پلدختر کامل می‌شود ؛خصوصا منازل مسکونی که به هر حال مردم در آنجا مستقر می‌شوند.

رضاییان عنوان کرد: طول دیوار ساحلی حدود ۲.۵ کیلومتر و معادل دو هزار و ۵۰۰ متر است که هر گاه شرایط جوی در شهرستان  مساعد است، کار تعطیل نمی‌شود و فقط در ۲ الی ۳ روز گذشته چون احتمال افزایش دبی رودخانه وجود داشت، کار انجام نشد. در چند ماه اخیر کار بازسازی دیوار ساحلی تمام می‌شود.

فرماندار پلدختر یادآورشد: هم اکنون پل‌های ارتباطی هیچ منطقه‌ای در پلدختر قطع نیست البته در ۲ الی ۳ روز گذشته، سیل رودخانه مادیان، پل ارتباطی چند روستا را تخریب کرده بود که در فرصت ۲۴ ساعته تکمیل و آماده بهره‌برداری شدند. پل‌های صدمه دیده از سیل فروردین ماه بازسازی شده‌اند و در صدد تکمیل باقیمانده کارها هستیم تا برای ایاب و ذهاب مردم مشکلی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرماندار پلدختر دیوار ساحلی سیل فروردین ماه مادیان رود افزایش دبی رودخانه شرایط جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض مردم به روند کند ساخت طرح ۸۱۰۰ واحدی

مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: در خصوص قسمتی از مطالبات به حق متقاضیان سه پیمانکار برای شش هزار واحد مسکونی در دست بررسی است و مردم اطمینان خاطر داشته باشند که این بررسی‌ها ظرف چند روز آینده صورت خواهد گرفت. 
یوسف زاده افزود: این طرح با موانع زیادی از جمله موانع بانکی و فنی و مهندسی مواجه بود که در حال رفع شدن است.

او ادامه داد: طرح در مسیر تسریع قرار گرفته، دو پیمانکار فونداسیون را انجام داده‌اند و اینکه متقاضیان به دنبال تعیین تکلیف پول خود هستند، قطعا بررسی و تفکیک انجام خواهد شد. 
یوسف زاده گفت: انتظار است متقاضیان مدتی را صبوری کنند و تلاش ما نیز بر سرعت بخشیدن بر کار است و در صورت بروز مشکل با پیمانکار کیسون قطعا طرح تعیین تکلیف خواهد شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • اعتراض مردم به روند کند ساخت طرح ۸۱۰۰ واحدی
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر